suggesie Locatie BBQ meeting

Gestart door Kwarkieboy, 07 mei 2013, 21:54:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u

#30
Ik blijf bij het standpunt dat we meetings zo veel als mogelijk centraal in Nederland moeten houden om een ieder de mogelijkheid te geven een meeting bij te wonen. Zeker ook gezien de huidige benzineprijzen is het niet voor alle leden weggelegd extreme afstanden te rijden. Ik vind dat we dat moeten voorkomen door als landelijke club, wat betreft het houden van meetings, zo centraal mogelijk te denken. Daarmee bedoel ik dat de reistijd gezien vanuit alle punten in Nederland max rond 1,5 uur zou moeten zijn.

MaStErTuNeR Q

wat zeuren we allemaal eigenlijk hahahaha in amerika is 400 km heen en weer een hedendaags ritje om van huis naar werk te komen .
trouwens gezelligheid is beter voor het hart dan kilometers tellen .

2yellow4u

We leven gelukkig niet in Amerika.

2yellow4u

Ik ben het met je eens MasterQ dat je beter ver kan rijden en het is gezellig dan dichtbij en ongezellig. Maar centraal en gezellig is nog beter.

Milo

En dit gaat ondertussen zo een eindeloze discussie/meningsuiting worden dus we kunnen er allemaal net zo goed over ophouden en gwn afwachten hoe of wat en verder kijken voor de toekomst.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

Je hebt gelijk Milo. Ik zeg niets meer ;)

Kevertje-SYS

Hier in Almere weet ik ook wel leuke locatie.
Lekker dichtbij













Voor mij :P
;)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Kwarkieboy

ze bekijken maar van het bestuur wat ze er mee doen.
de locatie is beschikbaar en of ze er gebruik van maken is hun keuze  ;)
K11 '95
K11 Aztek '00

2yellow4u

Citaat van: Kwarkieboy op 09 mei 2013, 20:35:09
ze bekijken maar van het bestuur wat ze er mee doen.
de locatie is beschikbaar en of ze er gebruik van maken is hun keuze  ;)
We waarderen het zeer Kwarkie!! We nemen het zeker mee alleen zal het niet voor iedereen kwa afstand haalbare kaart zijn. Ik heb respect voor je initiatief zoals ik al eerder heb gezegd O0

Kwarkieboy

Citaat van: 2yllw4u op 09 mei 2013, 20:48:53
Citaat van: Kwarkieboy op 09 mei 2013, 20:35:09
ze bekijken maar van het bestuur wat ze er mee doen.
de locatie is beschikbaar en of ze er gebruik van maken is hun keuze  ;)
We waarderen het zeer Kwarkie!! We nemen het zeker mee alleen zal het niet voor iedereen kwa afstand haalbare kaart zijn. Ik heb respect voor je initiatief zoals ik al eerder heb gezegd O0

Graag gedaan. Mag graag een beetje mee denken ;-)
K11 '95
K11 Aztek '00

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...