suggesie Locatie BBQ meeting

Gestart door Kwarkieboy, 07 mei 2013, 21:54:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bunny

Coevorden lijkt me ook wel wat :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

2yellow4u

Ik vind dat we het wat centraler in het land moeten zoeken zodat iedereen een mogelijkheid heeft te komen zonder extreme reistijden..

Bunny

Ik vind dat het ook wel eens in een ander gedeelte van het land kan zodat ook mensen uit uithoeken sneller willen komen

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

Coevorden is voor mij misschien dichtbij maar wel een wat lastige route zonder inhaal mogelijkheden.
We hoeven er ook niet nu direct een meet te organiseren. Maar zeker leuk om een keer te doen!

Centrale plekken zijn handig maar niet altijd noodzakelijk als er een beetje afwisseling in zit. Vorig jaar was het Maassluis en Ede. Dit jaar Almelo en nog iets centraals misschien. En zo houdt het elkaar in evenwicht....

Daar lijkt mij niets mis mee en leuk voor de afwisseling


I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Duidelijk. Helaas vind ik Coevorden te ver ;)

2yellow4u

230 km heen en 230 km terug gaat mij net iets te ver. Maar als er genoeg animo is, wie ben ik dan om het tegen te houden ;)

Taxloss

Dat kan :) @ Andres

Desondanks vind ik het een zeer leuk idee Mark in een sportkantine met veel parkeerruimte. We houden het zeker in gedachten. Al kan er misschien wel enige tijd overheen gaan.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Citaat van: Taxloss op 08 mei 2013, 22:52:37
Dat kan :) @ Andres

Desondanks vind ik het een zeer leuk idee Mark in een sportkantine met veel parkeerruimte. We houden het zeker in gedachten. Al kan er misschien wel enige tijd overheen gaan.
Het is zeer zeker een leuk idee en een goed initiatief! Daar gaat het niet om. Maar aan de andere kant zijn we een landelijke club met zelfs leden in Vlaanderen. Mijn visie is dan ook om meets zoveel als mogelijk centraal in het land te organiseren. Natuurlijk  kunnen er af en toe uitzonderingen gemaakt worden. Maar ik vind dat we in de regel toch centraal-landelijk moeten denken. Zoals gezegd is dat mijn persoonlijke visie...

Taxloss

Dat klopt dat is jouw visie.
Mijn visie is dat afwisseling het leuk maakt en voor iedereen toegankelijk.
Ieder zijn mening :)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

thieme

Ik vind bereikbaarheid toch ook vrij belangrijk kilometers zeggen me niet zoveel. Of ik 100 km moet rijden binnendoor of 100 over snelweg daar zit toch wel het verschil in vind ik.

Taxloss

Mee eens.... zo zijn er allerlei dingen om rekening mee te houden.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kwarkieboy

Dan is Coevorden wel makkelijk te bereiken via de A37. Vanaf de afslag is het nog een 10 minuten naar Coevoden. Voor Nicole is het wel wat lastig over de N36 en N34 maar een half uurtje rijden valt nog wel mee.
K11 '95
K11 Aztek '00

Taxloss

Half uur? Houd jij je wel aan de toegestane snelheid. Haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kwarkieboy

Citaat van: Taxloss op 09 mei 2013, 09:51:38
Half uur? Houd jij je wel aan de toegestane snelheid. Haha

ALTIJD !!!  (A) (A) (A)
K11 '95
K11 Aztek '00

Ed

De reistijd en de km's is altijd een struikelpunt omdat de leden door heel Nederland zitten maar dit mag geen obstakel zijn vindt ik.

De ene keer heb je mazzel en de andere keer moet je er wat verder voor weg.

En ik moet gewoon zeggen je ziet nog eens wat van Nederland.

Ook wordt de keuze makkelijk,vindt je het te ver dan kom je gewoon niet" no hard feelings" toch.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed