MFC MEET 2013

Gestart door Taxloss, 06 mei 2013, 09:27:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u

Citaat van: Bunny op 24 juni 2013, 20:38:08
In het vervolg kan je je eerste bericht gewoon aanpassen. 2 berichten in dezelfde minuut is een beetje nutteloos :P
Okeeeej Robert, van jou neem ik het aan ;)
Heb die knop idd nog nooit gebruikt maar oefening baart kunst :P

Taxloss

Verdere uitleg even in het interessante onderwerpen topic...
Want een tautologie is een herhaling van twee woorden in een zin, die elkaars synoniem zijn. Dus wat dat betreft heb je gelijk rieh. Maar bij een ontekenning valt het daar niet onder. Dan heet het taaltechnisch gezien gewoon: dubbele o tkenning...

En back on topic....

Zijn er nog meer mensen die foto's hebben gemaakt?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kwarkieboy

The Hamster heeft toch ook foto's gemaakt ?
volgens mij heeft hij een foto van iedereen die aan het velg slingeren is  :P
K11 '95
K11 Aztek '00

2yellow4u

Patrick had een toeter van een camera bij zich maar heb nog geen fotootje van hem gezien haha.

thieme

Citaat van: yllw op 24 juni 2013, 20:44:09
Even een serieus antwoordje, ik ben degene met zwarte petje. Past goed bij mijn Micra haha.
Hmm van de ene kant wel verwacht dat jij dat was maar toch ook weer niet, ik had een hele andere voorstelling van hoe je eruit zou zien. En nee vraag me niet hoe is gewoon zo'n gevoel ^^

2yellow4u

Mensen hebben weleens meer een andere voorstelling van mij dan ik in werkelijkheid ben ;)

MaStErTuNeR Q

poehhhhh hé !!!! ik ben 4 uurtjes uitgelogd kom terug en er is een chaos ontstaan in het MFC meet topic hahaha tautologie shit , mannen die elkaar te lijf gaan over broodjes !!! en klachten over double posts .

Het enigste wat ik kan melden is eigenlijk dat het enorm gezellig was en dat ik achteraf hoofdpijn had van het lachen !
Ook voor iedereen die er niet bij waren jullie hebben wat gemist !!
Velg werpen , Subwoofer heffen , een fries zonder het friese woordenboek , ABBA draaiende hagenees , en een gekke hardcure van in een gele arosa met veeeeeeel ste groote woofer .
en ga zo maar door !

oftewel kom volgende keer ook !!

Taxloss

Je hebt helemaal gelijk!

Het was super gezellig!

Die gele arosa was een automaat. Ik ben opzoek naar een automaat, dus heb er ff in gereden.
Die woofer kwam uit zijn oude auto. Die jongen is niet helemaal goed zeg maar. Maar zo is hij geworden door het ongeluk. Best sneu!!
Maar super grappige vent!

Inderdaad, voor iedereen kom ook gezellig langs de volgende keer. Het was een super gezellige en geslaagde dag!!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

Ik ben toch wel benieuwd wie zich nu de wooferheffer 2013 mag noemen en wie zich de velgwerper 2013 mag noemen?  ;D

2yellow4u

Was zeker super leuke dag. Op de terugweg met MasterTuner zijn we nog een end omgereden haha. Allebei geen tomtom en we kwamen ergens bij Enschede, das nie goe whaha. Toch zijn we uiteindelijk op de goede weg gekomen en onderweg wat gegeten bij McDonald. Onderweg diverse stortbuien gehad en na zo'n 2,5 uur (inclusief pitsstopje) reden we ons ouwe vertrouwde Zuid Holland binnen ;)

Dinky

Citaat van: Joery-Joery op 24 juni 2013, 21:27:17
Ik ben toch wel benieuwd wie zich nu de wooferheffer 2013 mag noemen en wie zich de velgwerper 2013 mag noemen?  ;D

Jammer hoor Joery dat je er niet was ;)
Moest ik de K12 eer van de club weer hoog houden.
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

2yellow4u

Maar da's geen probleem Dinky. Je hebt een super gave K12! Heb er nog eens uitgebreid naar gekeken ;) Neemt niet weg dat ik de K12 van Joery ook graag had willen bewonderen.

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Joery-Joery op 24 juni 2013, 21:27:17
Ik ben toch wel benieuwd wie zich nu de wooferheffer 2013 mag noemen en wie zich de velgwerper 2013 mag noemen?  ;D

Kwarkmans is wooferheffer 2013 en ik ben velgwerper 2013 xD

Milo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 24 juni 2013, 21:16:02
poehhhhh hé !!!! ik ben 4 uurtjes uitgelogd kom terug en er is een chaos ontstaan in het MFC meet topic hahaha tautologie shit , mannen die elkaar te lijf gaan over broodjes !!! en klachten over double posts .

Het enigste wat ik kan melden is eigenlijk dat het enorm gezellig was en dat ik achteraf hoofdpijn had van het lachen !
Ook voor iedereen die er niet bij waren jullie hebben wat gemist !!
Velg werpen , Subwoofer heffen , een fries zonder het friese woordenboek , ABBA draaiende hagenees , en een gekke hardcure van in een gele arosa met veeeeeeel ste groote woofer .
en ga zo maar door !

oftewel kom volgende keer ook !!

I just LOL'ed xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Record velgwerpen 12.40 op naam van quincy
Record wooferheffen 2 min en 8 seconden op naam van mark

De rest van de standen volgt....
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...