NCN België meeting, zondag 31 maart te Mechelen

Gestart door Leo, 08 februari 2013, 20:23:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Provo

Citaat van: Rob3600 op 02 april 2013, 11:39:08
De perzische vloermatten, was dat een originele optie?!  ;D

da was ook het eerste datk zei toen ik instapte, ik denk da die enkel bij de arabische uitvoering bijkwamen :P
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

2yellow4u

Ik vond overigens onze Belgische MFC-toertocht van St. Job naar Mechelen olv de Datsun 280Z Fairlady zeer amusant en leuk!

2yellow4u

Heeft iemand daar nog meer fotootjes van gemaakt?

2yellow4u

#243
Citaat van: Provo op 02 april 2013, 12:50:44
Citaat van: Rob3600 op 02 april 2013, 11:39:08
De perzische vloermatten, was dat een originele optie?!  ;D

da was ook het eerste datk zei toen ik instapte, ik denk da die enkel bij de arabische uitvoering bijkwamen :P
Weten jullie dat niet? Het is een vliegend tapijt voor als je pech hebt. Toendertijd standaard in Datsuns ;)

2yellow4u

Dit is hetzelfde tapijt echter helaas heeft de gebruiker de Datsun-gebruiksaanwijzing niet gelezen.

http://www.youtube.com/watch?v=Ggsk5E_ZZcw&feature=youtube_gdata_player

Leo

Citaat van: 2yllw4u op 02 april 2013, 13:55:30
Ik vond overigens onze Belgische MFC-toertocht van St. Job naar Mechelen olv de Datsun 280Z Fairlady zeer amusant en leuk!

dat was ook zeer amusant maar helaas niet zo praktisch mijn navi heeft mij 20x een andere route laten zien :P

nick en provo wilde liever met de fairlady binnendoor rijden als ik het goed heb begrepen.

dus punt voor de volgende keer alvast de route bekend maken zodat iedereen weet hoe hij of zij naar de meeting kan komen middels een tour ritje :) je zal maar iemand echt kwijt raken bijvoorbeeld
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob3600

Kwijt raken is een groot woord Leo, als je het adres van de meetingsplaats hebt kom je er altijd.
Ik geef toe, ik wist het adres ook niet, maar wel mac in Mechelen dan kom ik er wel uit.

Maar de rit binnendoor was zeker leuk!!!
Groeten Rob & Zn

Rob3600

Groeten Rob & Zn

Leo

leuke foto's rob die heb ik gemist in de foto massa O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eerlijk gezegd vond ik de "binnendoor"-route een regelrechte ramp.
Was niet te doen in mijn Micra (tsja schroefset...), en we waren elkaar erg veel kwijt waardoor we veel moesten stoppen en wachten en vervolgens weer doorrijden.
Wat soms tot best gevaarlijke situaties heeft geleid icm het andere rijdende vervoer.
Dit is mijn mening uiteraard :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob3600

Over het rijden met een Micra met schroefset kan ik niet oordelen, maar het aantal keren dat we elkaar echt kwijt waren viel nog wel mee.
1x Leo die rechtdoor ging waar iedereen links ging.  ^-^
1x vlakbij Mechelen toen jullie gewacht hebben bij het tankstation.

De andere keren werd er wel gestopt, maar was dit niet echt noodzakelijk, dat er een keer een andere auto tussen komt te rijden is niet te vermijden.
Dan werd er gestopt en gelijk weer doorgereden, behalve die keer dat onze Belgische kameraden de belgische wegberm moesten besproeien  :D

Nu is het wel zo, dat voor mij, al laatste auto, het makkelijker is om die 280 ZX in de gaten te houden dan vanuit de 1e auto, in je spiegels de laatste auto in de gaten te houden.

Dit is uiteraard mijn mening.........
Groeten Rob & Zn

2yellow4u

#251
Daarom was het juist leuk. We hebben iets meegemaakt ongeacht met welke bril je het bekijkt. Als alles van een leien dakkie gaat, is er ook niks an. Dat van gevaarlijke situaties viel reuze mee, ik was eerder bang voor een lekke band door het gruis langs de weg waar we zo nu en dan stopten.

Leo

goed dat iedereen zijn mening wilt delen :) daar worden we allemaal wijzer van O0

en @kruispunt. een grote auto belemmerde mijn zicht :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob3600

#253
Citaat van: xleonl op 02 april 2013, 16:26:09
leuke foto's rob die heb ik gemist in de foto massa O0

Nee hoor Leo, die waren nog niet geplaatst.
Groeten Rob & Zn

2yellow4u

Ik wil bij deze ook een compliment aan Diana geven. De enige MFC-dame aanwezig. Heb nog twee dames gezien waarvan er eentje in een Nissan Juke zat te slapen! Diana was gelukkig veel gezelliger!