NCN België meeting, zondag 31 maart te Mechelen

Gestart door Leo, 08 februari 2013, 20:23:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Het was idd een hele leuke meeting, mijn foto's volgen ook, ben ze nu aan het uploaden :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)




chiba_kun

I'm still a sucker for this Japanese beauty...! :) Tja, het blijft toch mijn ex...  8)


Rik, die al heeeeel vroeg aanwezig was


Japanese goodies!














Mooie Belgische P11!




















Gave velgen onder deze K10!






















Nismo Juke!




Hmmm... een R32 is toch ook wel erg mooi!






Milo

#200
Momenteel alleen nog ff op mn photobucket te zien, zal ze binnekort even plaatsen hier in het topic zelf.
Het filmpje wat ik heb gemaakt moet ik ff via Youtube uploaden, op een of andere manier lukt het niet via Photobucket.

Met DSLR gemaakt en Met iPhone gemaakt
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

Mijn foto's op de site zijn niet van al te beste kwaliteit. Maar ik moet ze eerst omzetten van 3D naar 2D en daarna het aantal pixels verlagen omdat ik ze rechtstreeks op de site zet. Deze bewerkingen komen de kwaliteit niet ten goede ;)

2yellow4u

Ben je nog goed thuis gekomen in Limburg Xleonl? Hij kwam met een lekke band aan bij onze MFC Mini-Micra-Meet in 'St. Job in 't Goor' Daar hielpen Provo en de andere Vlaamse vrienden hem goed door de Micra in 't magazijn te zetten en het reserve wiel te monteren!

Rob3600

Groeten Rob & Zn

Leo

#204
Citaat van: 2yllw4u op 31 maart 2013, 20:20:24
Ben je nog goed thuis gekomen in Limburg Xleonl? Hij kwam met een lekke band aan bij onze MFC Mini-Micra-Meet in 'St. Job in 't Goor' Daar hielpen Provo en de andere Vlaamse vrienden hem goed door de Micra in 't magazijn te zetten en het reserve wiel te monteren!

ik ben doorgereden naar een vriend van mij in Belgie :)

was idd even jammer van die lekke band :( bedankt provo, nick en rob voor het helpen wissellen, ging echt super snel met wat hulp O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2


Rob3600

Is goed Leo, ik heb maar 4 moeren losgedraaid.
Nick nog bedankt voor het opkrikken van de micra van Leo  ;)

Dank je 2yllw4u.  O0
Groeten Rob & Zn

Rob3600

Dit waren belgen die het niet begrepen...................................Nissanmeeting, komen ze met een VW  :-\


Foto is van Milo.
Groeten Rob & Zn

2yellow4u

Citaat van: Milo op 31 maart 2013, 20:00:18
Momenteel alleen nog ff op mn photobucket te zien, zal ze binnekort even plaatsen hier in het topic zelf.
Het filmpje wat ik heb gemaakt moet ik ff via Youtube uploaden, op een of andere manier lukt het niet via Photobucket.


We wachten geduldig af. De anderen natuurlijk ook bedankt
voor de mooie pixs. Niemand foto's van bij Provo in St. Job in 't Goor?

2yellow4u

#209
Citaat van: Rob3600 op 31 maart 2013, 20:43:09
Dit waren belgen die het niet begrepen...................................Nissanmeeting, komen ze met een VW  :-\


Foto is van Milo.
Haha... Die heb ik netjes te woord gestaan in mijn beste Haags en ze begrepen het! Met zwaar blaffende honden achterin pfff. Ze wensten ons veel ontspanning en succes en reden weg...