ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Heb hem gisteren al een PM gestuurd hoe het ermee stond en toen zag ik al dat hij voor het laatst 30 november 2012 had ingelogd :(
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

Citaat van: thieme op 25 januari 2013, 07:53:08
Zoutzuur? :p

nee de almera rijd heerlijk (automaat) maar in vergelijking met andere almera's is dit een hard model voor de pre facelift normaal zou er al een roest duiveltje in zitten
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bunny

Da wachten we dat gewoon rustig af in plaats van te speculeren wat er gaat gebeuren.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

ben ook wel benieuwd wat hij met zijn wagen van plan is verder :) hij ligt in ieder geval lekker op zijn buik
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

ReSp4wN

Haha bedankt voor alle reacties en het in leven houden van me topic xD

stof stof kuch kuch.. ik ben zoiezo niet echt heel actief op het forum omdat ik ook niet echt veel gedaan heb..

Had wat motorische problemen bij de 1.0, inhouden enzo en stotteren, na bougies vervangen te hebben en olie enzo kat er vantusse was dit er nog steeds, uiteindelijk die lmm opnieuw gesoldeerd 6 contactpuntjes en hij lijkt het nu weer goed te doen. fingers crossed!

De 2 liter gaat zoiezo nog komen, ik heb al een geruime tijd een blok liggen ecu en de meeste onderdelen die er voor nodig zijn, alleen idd geld is beetje een probleem en mijn motivatie is ver te zoeken in de winter maanden ik hoop richting zomer hier is mee te beginnen met dirknissan die natuurlijk het meeste werk hieraan gaat verrichten

Dinky

Vind dat je evengoed al lekker bezig bent met de Micra, hij krijgt met al dat las werk toch al een mooi tweede leven en die velgen staan echt perfect!!

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Leo

Citaat van: ReSp4wN op 27 januari 2013, 10:57:41
De 2 liter gaat zoiezo nog komen, ik heb al een geruime tijd een blok liggen ecu en de meeste onderdelen die er voor nodig zijn.

dat is mooi om te horen :) mischien kun je er alvast een paar fofo's van plaatsen ?
dan houden wij ons in elk geval weer even zoet ;)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

ReSp4wN

Gheghe ik heb het blok niet hier staan dat staat bij dirknissan in zijn garage, die velgen zijn tijdelijk (geleend van dirknissan) tot me eigen velgen klaar zijn die moeten nog opgeknapt worden 16ers spaak, had meen ik me te herinneren al eens foto ervan beloofd zal die binnekort maar even maken dan

Jeroen330

Tof project man! Goed bezig!

Voor alle andere reacties mbt tot blokswap, 1.6 is beter dan 2.0 geneuzel en alle overige mensen die het beter weten..:

Laat deze jongen nou gewoon eens wat tijd hebben..
Dirknissan verzorgt de inbouw en ik weet niet of jullie hem een beetje kennen maar hij is in mijn ogen een van de beste en meest serieuze particuliere Nissan tuners..
Waar mijn kennis ophoud begint de zijne en daarmee is niks teveel gezegd..

Dus...

ReSp4wN

haha mooi gezegd jeroen zal die wel waarderen, en tnx voor je reactie

alhier even een foto van de velgen die er uiteindlijk op moeten komen die ik dus heb liggen




Dirknissan

Citaat van: xleonl op 24 januari 2013, 19:33:08
hij staat er wel goed bij :)

maar ik vrees dat hier geen 2.0 l in gaat komen :(
mag blij zijn als hij er een 1.6 ofzo inlegt ???

blok heeft ie al heeft ie gekregen de blok inbouw doe ik voor niets voor hem.

thanks jeroen das leuk te lezen over mezelf :D

het ombouwen van 1.6 /2.0 is na mijn weten de zelfde hoeveelheid werk mischien wat meer geklooi met assen

en een 2.0 is echt meer fun als een 1.6 :P zeker als je er dan nog een dikke turbo op bouwd

kwa gewicht maak je geen zorgen mijn k10 woog 820 rijklaar met sr20 en turbo



rb26dett s13
sr20de    k10
sr20de+t 100 nx R.I.P.

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Leo

das mooi om te horen, heb was gewoon een beetje te rustig in dit topic en dan komen er al snel ??? :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Dirk, ik kom nog steeds een keertje bij je langs binnenkort...

moet je alleen eens opschieten met je S13 ;)