Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Leo

je benzine gaat eerst nog door je benzine filter dus injectoren geven maar zelden problemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Nja, als het idd de LMM is/kan zijn ga ik alvast maar op zoek naar een nieuwe denk ik?
Kan er alvast maar eentje hebben.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Milo had jij ondertussen die honda jazz sproeiers gemonteerd?

Milo

Nee, heb ze nog niet besteld...
Ben met mijn huisje bezig en dat kost eigenlijk al genoeg haha. Dus de Micra staat even op een laag pitje
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Vanochtend de Micra weer op de winterwieltjes gezet.




Was eerst de bedoeling om het over te slaan deze zomer aangezien ik er alleen sporadisch een keertje in het weekend mee rijd, maar de Micra wordt tijdelijk uitgeleend aan mijn zus.
Aangezien mijn voorbanden achteruit gaan en weinig grip hebben met nat/glad wegdek heb ik liever dat er goede banden onder zitten, het is natuurlijk al een vreemde auto voor haar dusja...

Ook snel maar eens op zoek gaan naar een nieuwe LMM/gasklephuis, want ik wil mijn volledige vermogen weer terug hebben en op de snelweg is het een ramp...
En dan ook gelijk maar eens kijken voor nieuwe voorbanden, het liefst wil ik 45 banden ipv de 55 banden die ik nu heb.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

Jammer dat er niet zo veel keus is qua 14" banden. Lijkt me ook wel wat voor de Cuore :P
Los daarvan. Snel een nieuwe LMM erop inderdaad. Mijne immi heeft het ook 3 jaar uitgehouden.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Dino

Heel ander gezicht zo met de winter velgen!  :P

Milo

Citaat van: Dino-93 op 22 januari 2017, 22:23:37
Heel ander gezicht zo met de winter velgen!  :P

Ja he, vooral érg magertjes... :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

RubinvdLinde

Milo, bij autodemontage Ad Stouten bij Oosterland (Schouwen-Duiveland) staat een 2001 1.4 met nog het gehele blok intact, misschien een idee voor je luchtmassameter?

Milo

Citaat van: RubinvdLinde op 31 januari 2017, 22:57:39
Milo, bij autodemontage Ad Stouten bij Oosterland (Schouwen-Duiveland) staat een 2001 1.4 met nog het gehele blok intact, misschien een idee voor je luchtmassameter?

Top, ga ik daar zsm eens kijken! Thnx man
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Micra gisteren bij garage afgezet voor APK, zojuist gebeld dat er wat onderhoud aan was.

Ashoes moest vervangen worden, nog een andere hoes en de wiellager linksachter.
Afgelopen 2 jaren zonder problemen er doorheen, dus nu valt het stiekem een beetje tegen (A)

Aan de andere kant mag ik niet klagen denk ik, aangezien hij toch al bijna de 200k aantikt.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

de kosten daarvan vallen reuze mee hoor.

met 2 fietsen maakt de micra natuurlijk minder kilometers
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Valt toch reuze mee?

Prima contributie voor een jaartje rijden!

Milo

Citaat van: Jeroen330 op 15 maart 2017, 19:05:00
Valt toch reuze mee?

Prima contributie voor een jaartje rijden!

Eigenlijk een half jaar, rest van het jaar heeft ie praktisch stil gestaan vanwege auto vd zaak xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Na lang gezocht te hebben ben ik inmiddels voorzien van een (2e hands) LMM en de Micra rijd weer als vanouds, super blij mee.
Mijn dank is groot Maarten!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)