All Show / All go

Gestart door Vleespet, 25 maart 2012, 07:31:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vleespet

mensen, wat ik me nou afvraag he.
Laatst gaf Bunny een opmerking over verlagen van mijn K11 en nu zie ik toevallig de LINK die Rob plaatste... En dat zette me aan het denken. (zeldzaam)

Ik heb een leuke schroefset zoals ik had laten zien. Ik ben ongeveer 60/40 of 70/50 mm gezakt. Opzich prima; ik vind het best mooi staan én ik kan nog over hobbels en drempels.

Optisch zou ik, net zoals op die link van Rob bijvoorbeeld, voor nog een cm kunnen en achter nog 3 ofzo. Staat mooier, vind ik ook.
Maar; misschien zie ik het verkeerd, dat is toch puur All-Show? Je kan niet snel een bocht nemen omdat je voorwielen bij sturen en een eventuele hobbel de spatbordrand aanraken aan de bovenzijde?

Ik rij graag in een All-Go wagen; verlagen moet hem vooral beter maken in bochten snel nemen vind ik.

Uitrollen wordt wel eens geroepen en gedaan. Maar dit helpt alleen bij het verlagen van je auto, zodat de wielen bij rechtuit inveren in de kuipen passen lijkt me, want als je stuurt komen je wielen deels buiten de spatborden en dan zit er maar een cm tussen spatbordrand en loopvlak....

Of zie ik het nou verkeerd...

(K11 | 195/45/15 | ET35)



Zeurdoos

Uit rollen van je wielkasten geeft ook meer ruimten bij het sturen ;) en hoe lager hoe beter je weg ligging is

Vleespet

Citaat van: Zeurdoos op 25 maart 2012, 14:38:33
en hoe lager hoe beter je weg ligging is

Die snapte ik wel hehe  :)
Maar uitrollen, wie kan een foto geven van vóór uitrollen en ná uitrollen? Dan ga ik het misschien zien...

Rob

pakken we even kipster zijn uitrol :P ;)
http://www.nissanclub.nl/oud/index.php?topic=14625.msg644649#msg644649

en volgens mij heeft kevin (raduim) bij zijn almera helemaal geen modderkuipen? (dacht ik)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Zeurdoos

Wel of geen modderkuipen geven je niet meer stuur ruimte ;)

Vleespet

Thanx rob. Duidelijke foto.

Maar daar zit ook nog maar een paar mm tussen band en rand  ???
Hij staat heel mooi recht uit, zeker, maar ja.... of dit het oplost ik weet het niet...

Zeurdoos

Het geeft je 2 cm meer clearance dus zeker lost dit het op (meet die platte rand maar eens op die recht naar binnen staat) ;)

Vleespet

Hmm. Oke, dat klinkt wel logisch Zeurdoos.

Maar eens op zoek gaan naar een adresje....

Rob

kippie doet dat voor de mensen ook
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet