JAF 2012

Gestart door Taxloss, 23 maart 2012, 09:22:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dinky

Er moeten natuurlijk wel meer leden komen!!!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Bunny

Komt de partytent dit keer ook mee? Kunnen we gezellig met zijn allen zitten en neem ik een gaspitje mee om broodjes hamburgers te maken :) Ik ga niet weer 4 euro betalen voor het voedsel daar  ::)

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Dinky

Das best een leuk idee!
Misschien kunnen we allemaal wat meenemen?
O0
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Taxloss

Pannetje soep?? Als patrick komt kan de partytent ook mee denk ik???
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kevertje-SYS

En voor diegene die het leuk lijkt.
Ik neem de dB meter mee dus als je de audio wilt meten laat maar weten (he dat rijmt) ;)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Taxloss

Nice. de mijne moet wel eerst afgesteld worden...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kevertje-SYS

Ga je dan net zoals op walibi maar gewoon wat aan knopjes laten draaien weer ?

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Taxloss

Hahahaha dst was humor he... nee ja ik heb er echt heel veel verstand van. hahahaha. Maar mijn broer kan dst redelijk goed. hopelijk heeft hij tijd. en anders een andere keer.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kevertje-SYS

Ik ben aanwezig dan he op jaf (hint hint)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Taxloss

Je hebt je naam mee... marco's mogen wel aan mijn auto zitten :). Als jij dat leuk vindt om te doen mag je de boel best afstellen voor mij.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

de partytent gaat zekers mee :D 8) maar dan wel aan de goeie kant niet zoals vorig jaar, en een goeie bbq niet van die summer edition handel als je weet wat ik bedoel ^-^


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Kevertje-SYS

Even gekopieerd van een ander forum
Wanneer er ook mensen liever zaterdag avond alvast op het circuit wille staan is er nu ook een JAF Pre party!NIEUW: PREPARTY OP ZATERDAG 28 APRILHet Japanse Autosport Festival is al jaren het grootste evenement op Nederlandse bodem voor de Japfreaks. Dit jaar breiden we het evenement uit met een Preparty op de zaterdagavond. Op veler verzoek is het mogelijk om zaterdagavond al aan te komen op het circuit.Hier kun je alvast in de stemming komen en het Japfest uitbouwen naar een weekendfeestje. Je kunt je auto met caravan, camper of tent op de paddock neerzetten en de bbq gaan uitpakken. In restaurant La Course is er alvast een leuke preparty. Dus pack your stuff! En kom op zaterdag 28 april naar Zandvoort. Kosten voor een nachtje? Slechts €10,- per persoon, te boeken in onze webshop. Je bent van harte welkom vanaf 19.00 uur en kunt aankomen tot 23.00 uur.http://www.japanseautosportfestival.nl/nl/news/item/314/1149/nieuw_preparty_op_zaterdag_28_april.html_________________

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Zeurdoos

Ze maken het ook steeds gekker :D jammer dat ik nachtdienst heb (heb zondag op maandag al vrij omdat ik anders niet naar JAF kon dus moet al vanuit mijn nachtdienst meteen naar Zandvoort knallen) :P

Taxloss

Als ik kom kom ik alleen zondag
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...