Micra Fanclub Foto-Archief!

Gestart door 2yellow4u, 17 januari 2012, 18:05:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micra SRi

#30
Dat is echte nostalgie, goede oude tijden.
gr.
Luigi

micrasri

hey Berlijn was zeker leuk alleen jammer dat wij maar met 2 auto's waren. Wij hebben wel iets vast gelegd. De organisatie van Nissanclub uit niedersachsen was ook bij ons op de meeting in Kronenberg en dat was voor het eerst, dat deze club ergens anders op visite ging.

Voor de anderen: deze club organieseerde het jaarlijkse nissan evenment in Berlijn met rond de 4 a 500 nissan,s uit heel Europa ;D.


2yellow4u

Dat zijn nog eens aantallen... 500 Nissan's!

Red Racer

dat is nog eens een opkomst, dan sullen we wel weer onze gezichten moeten laten zien van de micrafanclub denk ik zo.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismo

Ik ga morgen even zoeken naar de dvd en dan versturen. De afgelopen dagen beetje druk geweest.

Anti autostyle!!

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nismo

En gevonden. Gaat vanmiddag op de bus. Wel in een unive envelop, kon geen grote meer vinden :P

Anti autostyle!!


nismo

En is op de bus gedaan voordat ie werd geleegd.

Anti autostyle!!

2yellow4u

Wat staat er allemaal op?
Meer dan op de site van Heinz, neem ik aan...

nismo

Alle meetings waar MFC is geweest in 2002, 2003 en 2004. Daarna is mijn vader ermee gestopt en dus ook met foto's maken.

Anti autostyle!!

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u


2yellow4u

Citaat van: nismo op 23 januari 2012, 21:40:15
Alle meetings waar MFC is geweest in 2002, 2003 en 2004. Daarna is mijn vader ermee gestopt en dus ook met foto's maken.
Interessant!

Micra-K12

Leuk om oude foto's terug te zien. Veel leden zitten hier niet meer, wat erg jammer is. Fred, heb je nog foto's van mijn oude K11?