Zomermeeting zondag 17 juli 2011

Gestart door 2yellow4u, 27 juni 2011, 21:35:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

Citaat van: Red Racer op 19 juli 2011, 17:36:20
als je eens gewoon een lidmaatschap aanschaft kan je ze wel zien , zal morgen mijn foto's laten zien en we wachten op de foto's van milo.

wie zegt dat ik lid wil worden... dan mag een bepaald iemand eerst iets tegen mij zeggen dan zal ik is na denken over hoe en wat...

en je kan iemand die altijd inzet heeft gedaan voor de club anders belonen en dan spreek ik niet voor me eigen maar ook andere mensen zoals fred en zijn pa en oud bestuur ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

2yellow4u

@Joosie
Ik vind dat met die foto's heel goed gedaan van je!
Kunnen de forummembers ook mee genieten...

Taxloss

Citaat van: Defqon op 19 juli 2011, 19:20:32
Citaat van: Red Racer op 19 juli 2011, 17:36:20
als je eens gewoon een lidmaatschap aanschaft kan je ze wel zien , zal morgen mijn foto's laten zien en we wachten op de foto's van milo.

wie zegt dat ik lid wil worden... dan mag een bepaald iemand eerst iets tegen mij zeggen dan zal ik is na denken over hoe en wat...

en je kan iemand die altijd inzet heeft gedaan voor de club anders belonen en dan spreek ik niet voor me eigen maar ook andere mensen zoals fred en zijn pa en oud bestuur ;)

Moet dit? Je gooit zomaar een quote in een topic waar het helemaal niet over gaat. En we hebben met niemand problemen. Ook niet met oud bestuur. En als je ergens mee zit heb ik liever dat je gewoon het bestuur een pm doet.
En bepaalde iemanden kun je gewoon bij naam noemen, of je noemt het niet.

Sorry voor mijn enigszins boos overkomende reactie. Geloof me, ik bedoel het wel goed, maar soms word ik ook verkeerd begrepen.

En nu graag weer ontopic. Over de zomermeet en als er wat is stuur je mij maar een pm of een bepaalde iemand.
Dankjewel.

Mensen, onopic alstublieft :)
Bedankt
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

Citaat van: Taxloss op 19 juli 2011, 20:56:28En als je ergens mee zit heb ik liever dat je gewoon het bestuur een pm doet.
zelfde reactie hoef ik niet te herhalen als in topic van 2yellow4you
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

richardwbb

Waar zijn de foto's van 2yellow4u? ???

Milo

Foto's probeer ik vanavond even te uploaden.
Heb het ff druk gehad afgelopen dagen.
Mocht het vanavond niet lukken, dan morgen, want dan heb ik ff lekker nix ;D
(Hoe kan ik dit trouwens het beste doen? Het zijn al snel iets van 50 á 60 foto's? Photobucket of?)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joosie200

Citaat van: richardwbb op 20 juli 2011, 00:49:03
Waar zijn de foto's van 2yellow4u? ???

Klik

Citaat van: Milo op 20 juli 2011, 05:03:13
(Hoe kan ik dit trouwens het beste doen? Het zijn al snel iets van 50 á 60 foto's? Photobucket of?)

Flicker of Tinypic of gewoon idd Photobucket. Kies er maar een uit ;)

FRmicra


Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Jaa sorry, zal kijken of ik ze zo nog ff kan uploaden >.<''
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

truckdriver

Wat ik zo zag op de foto's, was het wel gezellig de 17e !, ik had nog teveel last v/d operatiewond, na de 2e keer te zijn geopereerdt  :'( waardoor ik dr niet bij kon zijn ! Gelukkig gaat het nu de goeie kant op, en voel me al iets beter !
Een volgende Micraclub meeting ? wil ik dr zekers bij zijn !

Groeten René

Red Racer

Hier mijn foto's aleen niet van de golf.





FRmicra en Bahamut.


FRmicra en een klein stukje 2Yellow4U


Milo


Bunny


Muier


Richardwbb




Joosie200 met een zeer nette en geslaagde verlaging  O0




[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Joosie200

Citaat van: Red Racer op 23 juli 2011, 18:39:13

Joosie200 met een zeer nette en geslaagde verlaging  O0

Maar je weet wat ze zeggen bij Mighty Car Mods: als er een schoen tussen past issie nog niet laag genoeg! ;D Het kan dus nog lager ^-^  Mooie autofoto's Patrick :)

Red Racer

jaja maar die van FRmicra past er een schoen 2keer tussen en jouw net aan een Vans schoen


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]