Bahamut

Gestart door nismo, 05 oktober 2005, 20:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micraGTR33


Bahamut

dit heb ik laten doen door tijgerleathers in den haag
en het kost inderdaad 1000,- euro.incl btw
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

aztec micra

Citaat van: shark op 06 oktober 2005, 21:56:02
dit heb ik laten doen door tijgerleathers in den haag
en het kost inderdaad 1000,- euro.incl btw


is dit nu skai of echt leer (ik weet dat je hebt gezegt skai maar effe chekken)

Doompie

1000 euro voor hele auto is opzich niet te veel..


Goedkoopste hier in de buurt die ik heb gevonden vraagt 1600 euro maar dan in echt leer en maar in 1 kleur ..

Bahamut

het is skai en geen leer
ik had wel voor leer kunnen kiezen maar de kleuren komen niet goed overeen
en het was 200 euro goedkoper :)
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

aztec micra

Citaat van: shark op 07 oktober 2005, 21:48:41
het is skai en geen leer
ik had wel voor leer kunnen kiezen maar de kleuren komen niet goed overeen
en het was 200 euro goedkoper :)

okey dus voor 200 euro meer heb je echt leer hhhhhmmmm dat is het denken waard voor 1200,- euro een lederen interieur weet je wat het nadeel van skai is dat gaat erg zweten in de zomer en leer niet als het goed is

micraGTR33

het voorbeeld zijn 4 subwoofers maar je weet dat dat zo niet gaat passen in een micra k11
je hebt net je bekleding gedaan dus ik neem aan dat je niet je achter bank er uit gaat halen
ik heb al heel veel geprobeerd maar ik heb het bij naast elkaar gehouden

Erwin

1 vraagje: Koop je die spullen bij remco's carhifi?? Die versterker is dan zoiezo 3x niks. Dat is 1 holle ruimte  :-\
Het lijkt heel wat, maar het is 3x niks.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

i loves micrapower

Citaat van: Erwin op 09 oktober 2005, 10:27:32
1 vraagje: Koop je die spullen bij remco's carhifi?? Die versterker is dan zoiezo 3x niks. Dat is 1 holle ruimte  :-\
Het lijkt heel wat, maar het is 3x niks.
oke ik begrijp dat je die versterker open gehad hebt !!!
nu heb ik laatst ook een versterker gezien ja merk zegt me even niets maar was volgens de doos 2000 watt en 1400 watt rms Toxic  hete hij het was ook een groot ding kon je naar binnen kijken en zat ook bijna niks in heel vaag is dat bij alle versterkers dat het meredeel van de ruimte als koeling word gebruikt?? tja of het niks is  ben ik niet met je eens ik heb ook climax in men auto tje en het klinkt goed en het is niet duur daar voor ga ik geen duur spul nemen ik zou zeggen voor ieder zen portomonee is er wel wat.

Marc

Citaat van: i loves micrapower op 09 oktober 2005, 17:24:49
Citaat van: Erwin op 09 oktober 2005, 10:27:32
1 vraagje: Koop je die spullen bij remco's carhifi?? Die versterker is dan zoiezo 3x niks. Dat is 1 holle ruimte  :-\
Het lijkt heel wat, maar het is 3x niks.
oke ik begrijp dat je die versterker open gehad hebt !!!
nu heb ik laatst ook een versterker gezien ja merk zegt me even niets maar was volgens de doos 2000 watt en 1400 watt rms Toxic  hete hij het was ook een groot ding kon je naar binnen kijken en zat ook bijna niks in heel vaag is dat bij alle versterkers dat het meredeel van de ruimte als koeling word gebruikt?? tja of het niks is  ben ik niet met je eens ik heb ook climax in men auto tje en het klinkt goed en het is niet duur daar voor ga ik geen duur spul nemen ik zou zeggen voor ieder zen portomonee is er wel wat.

idd, merendeel is voor de koeling. En qua presatie en kosten is het zeker niet mis. Kijk als je evt mee gaat doen met de emma club dan is het weer een ander verhaal. Maar moet je voorstellen. Iedereen vervangt zijn/haar standaard uitlaat voor een opensysteem of een andere einddemper. Daarnaast een andere luchtfilter. Resultaat meer herrie. En dan ga je daarnaast een super goeie versterker en speakers inbouwen voor goede geluidskwaliteit. Nee, das lekker. Dan hoor je echt het verschil in kwaliteit, nou niet dus.
Oftewel dat verschil hoor je echt niet met extra uitlaat/luchtfilter vorlume. Zowel, dan moet je een uitlaat nemen die nog meer herrie produceert  :D :D :D ;) ;)

aztec micra



Erwin

Heb dat trouwens van Showyoursound forum af, de meesten daar hebben aardig wat verstand van audio.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Marc

Citaat van: Erwin op 09 oktober 2005, 19:49:21
Heb dat trouwens van Showyoursound forum af, de meesten daar hebben aardig wat verstand van audio.

Gewoon gezond verstand gebruiken. Herrie en zuiver audio geluid gaan niet zo samen. Tis maar een mening.

i loves micrapower

 :duim: die mening deel ik wel hahaha dat zie je inderdaat veel ja hebben ze een heel duur systeem in de auto hangen maar wat een herrie als ze aan het rijden zijn dan hoor je echt niet meer of je een zuivere klank hebt  ;D oke climax word voor sommige audio bezitters als goed koop afgedaan maar wil dat dan zeggen dat het slecht klinkt  tja daar kun je verschillende meeningen over hebben ik ben geen klank freek ik merk weinig verschil in klank kwalitijd  t is maar net wat je wilt voor een duur merk betaal je vaak veel voor de naam  maar wat zegt het dan over het product .