Dienst aangeboden: Uitlezen/resetten en afstellen Micra K11 1992-1999

Gestart door Jeroen330, 01 januari 2011, 22:55:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pieterange

Beste Jeroen,

ik zou graag van je aanbod gebruik maken, echter ik woon in de omgeving Rotterdam.
Zijn er mogelijkheden als jij een keer in Utrecht bent om mijn K11 af te stellen?

Hoor graag van je.

Pieter

inuit11

Hallo Jeroen,

Heb je al een afspraak met Pieter gemaakt om zijn Micra te resetten?
Bij mijn Micra is dit ook nodig en ook ik woon in de buurt van Rotterdam.
Misschien dat het de moeite loont om een dubbele afspraak te maken?

groeten

Frank

Wupgup

Citaat van: inuit11 op 22 september 2011, 22:06:14
Hallo Jeroen,

Heb je al een afspraak met Pieter gemaakt om zijn Micra te resetten?
Bij mijn Micra is dit ook nodig en ook ik woon in de buurt van Rotterdam.
Misschien dat het de moeite loont om een dubbele afspraak te maken?

groeten

Frank

Mocht het een keer mogelijk zijn in de omgeving van Rotterdam (ik woon zelf in de buurt van Den Haag) dan mag mijn micra ook een afstelbeurt krijgen :).

Jeroen330

Maak maar een lijstje in dit topic wie allemaal wil, dan maken we er een kleine meeting van...

crash_750


TeSprouT

Hey Jeroen,

Ik had je nog een PM gestuurd hierover en nog geen antwoord gehad. Misschien kan ik dan ook gelijk langskomen, kom zelf ook uit regio Rotterdam.


Love the potiential

Jeroen330

Als er 5 mensen of meer op dezelfde dag kunnen in Rotterdam ben ik wel bereid een avond daarheen te rijden.. Dan moeten ook alle 5 de mensen mij aanbetalen want ik wil het wel zeker weten..

dus ik zou zeggen, regel eens iets..

Jeroen330

Dikke -1 voor Pieterange..

Gister speciaal thuisgebleven om hem te ontvangen om zijn auto af te stellen, komt hij niet opdagen zonder iets van zich te laten horen...

..Geen stijl

Wupgup

Dat is inderdaad geen stijl. Een aanbetaling (of het complete bedrag) is geen probleem voor mij :).

Jeroen330

Even rechtzetten.. Pieter en ik hadden een miscommunicatie waardoor hij op een ander tijdstip voor mijn huis stond ipv het tijdstip dat we afgesproken hebben..

erg vervelend..
Ik zal dan ook zeer spoedig in Rotterdam zijn voor het afstellen van zijn auto.
Dat zal 7 of 14 oktober worden. Hiervoor komt een topic

Wupgup

Ik heb gisteren mijn auto laten afstellen door Jeroen.
Voordat deze afgesteld was trilde hij stationair heel erg en was hij af en toe wat sloom.

Jeroen heeft hem uitgelezen en daarbij alles uitgelegd wat je zag (wat ik persoonlijk erg interessant vind) en daarna de auto in timing mode gezet waardoor het toerental naar 450-500 rpm ging.
Daarna is Jeroen onder de motorkap bezig geweest, ook daarbij weer uitleg wat je zag en wat hij ging uitvoeren.

Na het afstellen zat het toerental keurig op 800 en ook het ontstekingsmoment op 15 graden (als ik goed heb opgelet).

Kortom mijn auto draait nu stationair een stuk beter, hij rijdt een stuk vlotter en ik heb een hoop kennis opgedaan aan de hand van Jeroen zijn uitleg :).

Top dus O0!

En  :politie: vindt een timing gun ook wel interessant.

Jeroen330


Pieterange

Ook mijn rode micra is afgelopen vrijdag onder handen genomen.
Ondanks de regen ging Jeroen als een prof aan het werk en gaf daarbij alle geheimen van mijn motor(tje) prijs!

Na ook bij mij de timing weer op 15 graden gezet te hebben en ook mijn stationaire toerental weer afgesteld te hebben rijd de auto nu weer super!

Lekker pittig op het gas en mijn eerder voelbare dipje is geheel verdwenen!

Jeroen, helemaal top!  Bedankt!

Pieterange

crash_750

hier in gouda heeft jeroen mijn super s ook aangepakt.
hij had wel geluk want hij had niet veel te doen :P
autotje hoefde alleen stationair afgesteld te worden.
naardat hij hem had gereset,ben ik even een stukje wezen planken en sinsdien voel je dat ie beter oppakt en voor me gevoel ook iets harders loopt.
jeroen bedankt  :wave:

Jeroen330