micra k11 van jaco lucas

Gestart door jaco, 25 september 2005, 19:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michiel

Ik had geloof ik iets rond de 200 euro voor 4 dempers betaald.
Zijn niet de duurste zeg maar :)

jaco

#76
wat die dempers kosten weet ik niet precies. ???
ik weet wel dat ik 930 euro kwijt ben aan sportschokdempers en verlagingsveren,dan komt er ongeveer 100 euro montage bij dus ben ik in totaal ongeveer 1030 euro kwijt.
het schijnt wel dat als ik die dempers en veren eronder heeft zitten in combinatie met de veerpootbrug dat hij als een kart op de weg ligt in de bochten.
dus ik hoop van het weekend mijn nieuwe sportonderstel te hebben,dan laat ik het jullie gelijk wel even weten hoe dat rijdt.
als je eventueel informatie wilt hebben over de dempers het is van hoogendoorn banden in mijdrecht tel nr 0297-281363 dan kunnen hun je wel de prijs vertellen.
www.hogendoorn.nl

ik ben zelf namelijk ook heel erg benieuwd hoe het rijdt.

mvgr jaco lucas



jaco

ik ben vanmiddag gebeld door van hoogendoorn banden met de mededeling dat de verlagingsveren voorlopig niet leverbaar zijn,dit kan nog wel 3a4 weken duren. :(
nu kan ik wel eibach (-30mm) verlagingsveren krijgen en dat in combinatie met monroe sportschokdempers is ook een perfecte combinatie. ;D
dus nu gaat hij monroe sportdempers en eibach veren bestellen en die krijgt hij woensdag of donderdag binnen. 8)
dus dan kan ik donderdag of vrijdag er naar toe om het te laten monteren.
dus nog even wachten

mvgr jaco lucas :)

jaco

ik ben vandaag gebeld dat mijn nieuwe sportschokdempers en verlagingsveren binnen zijn.
nu heb ik afgesproken dat het donderdagochtend gemonteerd gaat worden.
als het gemonteerd is ,laat ik wel even weten hoe het rijdt.

mvgr jaco lucas

jaco

#79
ik heb vanmorgen mijn nieuwe sportschokdempers en verlagingsveren laten monteren.
ik heb nu monroe sportschokdempers en eibach pro kit verlagingsveren -30mm.
ze hebben voor het monteren en uitlijnen 2 uur werk gehad.
de micra is wel wat stugger geveerd nu,zonder veel comfort in te leveren.
ik zal mijn neef vragen om foto"s te maken (i.v.m digitale camera) en dan zal ik ze op het forum plaatsen,anders kunnen jullie het ook zien op de japanse meeting 16 juli.

de oude schokdempers waren op ik heb alleen de oude veren meegenomen.

gr jaco

nismo

(misschien even sparen voor een eigen digi camera?)

maar klinkt goed en ben benieuwd naar de foto`s :duim:

Anti autostyle!!

jaco

ik heb vanmiddag toch nog maar even een digitale camera gekocht. ;D
nu ga ik van het weekend even foto"s nemen,en dan ook even de cd-rom installeren zodat ik de foto"s op het forum kan zetten. ^-^
foto"s nemen is geen probleem,maar ik moet nog even kijken hoe ik ze precies op de pc krijgt. ???
ik probeer zo snel mogelijk :)

gr jaco lucas :)

Erwin

Citaat van: jaco op 15 juni 2006, 17:31:23
ik heb vanmiddag toch nog maar even een digitale camera gekocht. ;D
nu ga ik van het weekend even foto"s nemen,en dan ook even de cd-rom installeren zodat ik de foto"s op het forum kan zetten. ^-^
foto"s nemen is geen probleem,maar ik moet nog even kijken hoe ik ze precies op de pc krijgt. ???
ik probeer zo snel mogelijk :)

gr jaco lucas :)

Vaak is de software niet nodig aangezien dat vaak programma's zijn die veel te ingewikkeld zijn.

windows XP herkent automatisch je camera als je em inplugt en aan zet. Het kan zijn dat die toch om een cd rom dan vraagt om het verder te installeren. Maar dat zijn dan alleen de besturingsprogramma's
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

jaco

ik zal morgen even foto"s maken ,en dan in het weekend even kijken of de pc het apparaat herkent.
zoniet moet ik alsnog de cd-rom installeren.

gr jaco

Micra_powerk10

Succes heb tot nu toe 2 camera's gehad en kon ze zo via usb erin doen en hij pakte het gelijk :)

Gr
I am only the driver..
Ford USA Mustang

jaco

de foto"s zijn gelukt :).
ik heb de foto van het spagettispruitstuk --- rvs luchtbuis (incl itg luchtfilter) en fotos van nu met verlagingsveren op mijn album staan.

mvgr jaco lucas

Challenge

Ziet er allemaal mooi uit onder de kap :duim: :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jaco

ik heb vandaag betere foto"s gemaakt van mijn micra,ik heb ze op mijn album gezet. :duim:
op deze foto"s is de verlaging beter te zien. :D
tevens staan er 2 foto"s op van mijn 2 katten.

gr jaco :)

Erwin

Erg netjes allemaal :). alleen ben ik niet zo'n fan van al die stickers die erop zitten.

Enne Oma weer mee op pad genomen ;).
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

MicraMuts

Ziet er goed uit!!  :duim:  lieve poesjes  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)