micra k11 van jaco lucas

Gestart door jaco, 25 september 2005, 19:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jaco

#60
ik ga waarschijnlijk zaterdagochtend even naar nm parts toe in noordwijkerhout.
dan laat ik even kijken wat er mogelijk is aan cold air intake"s voor mijn micra (rvs buis)
hij zit nu direct op mijn inlaat,maar dan zuigt hij ook warme lucht,en ik wil mijn luchtfilter achter mijn accu hebben met een mooie rvs buis.
dus ga ik zaterdag even naar nm-parts toe.
als ik iets meer weet,dan zal ik het wel even doorgeven.

mvgr jaco lucas

jaco

Citaat van: jaco op 14 mei 2006, 17:00:27
ik ga waarschijnlijk zaterdagochtend even naar nm parts toe in noordwijkerhout.
dan laat ik even kijken wat er mogelijk is aan cold air intake"s voor mijn micra (rvs buis)
hij zit nu direct op mijn inlaat,maar dan zuigt hij ook warme lucht,en ik wil mijn luchtfilter achter mijn accu hebben met een mooie rvs buis.
dus ga ik zaterdag even naar nm-parts toe.
als ik iets meer weet,dan zal ik het wel even doorgeven.

mvgr jaco lucas
zaterdagmorgen ga ik naar nm-parts toe om een rvs aanzuigbuis te laten monteren. :)
dan komt mijn luchtfilter achter mijn accu,met als extra nog een luchtslang van achter/onder de voorbumper naar het luchtfilter toe. 8)

mvgr jaco lucas :)

MicraMuts

Klinkt goed! :duim: ben benieuwd naar de fotos (moet hem ook nog plaatsen namelijk)  >:D

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jaco

ik heb nog een leuke foto gevonden van full-speed rosmalen. ;D ;D

mvgr jaco lucas :)

[verwijderd door de beheerder]

MicraMuts

Ja dat is indd een hele leuke foto!!  :duim: :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

jaco

#66
ik ben vandaag bij n.m parts in noortwijkerhout geweest voor een rvs luchtbuis. :)
nu heb ik mijn luchtfilter achter de accu zitten,alleen ga ik nog een slang halen voor extra koelelucht van achter/onderuit de voorbumper.
ook ga ik de rvs luchtbuis polijsten 8),dat zal denk ik in de loop van de week zijn.
ik zal mijn neef dan vragen of hij fotos kan maken met zijn digitale camera,zodat ik ze op het forum kan zetten. :)
ik was 70 euro kwijt voor de rvs luchtbuis (compleet),hij is nu uit 1 stuk (spec gelast).

ik vind het wel mooi geworden,.
ik heb wel een foto van een soort gelijk rvs luchtbuis op mijn album staan.(van de vader van igor (ncn).

mvgr jaco lucas :)

jaco

ik ga morgenmiddag alleen even een nieuw openluchtfilter halen,deze is namelijk ingescheurd.

mvgr jaco lucas

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jaco

#69
Citaat van: Micramuts op 28 mei 2006, 20:31:32
Was dat een ongelukje?

ik zou het niet weten,hij was op het rubbere gedeelte ingescheurt precies waar de klemring op zit. :(
maar ik heb vanmiddag bij dbm engineering in maarssen een  nieuwe itg openluchtfilter gekocht (jc62/70mm (foam). ;D
dit luchtfilter is iets smaller maar ook iets langer en past er precies tussen in (achter mij accu).

tevens stonden er 3 skyline"s bij dbm 1engels kenteken/1 nl kenteken/1 waren ze mee bezig met veranderinge, 2 van de 3 waren er verkocht dacht ik.
echt strakke auto"s 8)

jaco

ik heb vandaag even geprobeerd om mijn rvs luchtbuis te polijsten,ziet er al een stuk beter uit. ;D
ik heb ook vandaag even een nieuwe schakelaar/pinnetje gehaald voor mijn alarm,betreft de motorkapbeveiliging.
ik heb ook nog even een extra luchtslang gehaald voor mijn luchtfilter. (extra koelelucht)
alleen kon ik geen hele grote/dikke slang nemen,want daar heb ik geen ruimte meer voor. :(
nu ga ik morgen of zondag samen met mijn oom de schakelaar en luchtslang monteren.
nu even aan mijn neef vragen om foto"s te maken i.v.m digitale camera en dan zal ik ze op het forum plaatsen. :)

tevens kom ik naar de japanse zomermeeting in de meern bij a.c ,dus dan kunnen jullie het resultaat ook zien. :)

mvgr jaco lucas :)

Michiel

Ik ben inderdaad wel eens benieuwd naar wat fotos ;D :)

jaco

ik ben vanochtend even naar van hoogendoorn banden in mijdrecht gereden voor nieuwe schokdempers & veren.
nu heb ik monroe sportschokdempers en verlagingsveren (-35mm) besteld,de levertijd is 3 dagen ongeveer. :)
maar ze zouden bellen als hun het binnen hebben,want die levertijd van 3 dagen wil niet altijd kloppen.(kan ook wel eens 4a5 dagen zijn) :(
dus als alles goed loopt dan kan ik misschien zaterdagmorgen daar heen rijden om alles te laten monteren. :)
dus het is nu afwachten.

mvgr jaco lucas :)

Michiel

Ik heb de schokdempers van Monroe ook, ook de sportuitvoering, momenteel is alleen achter nog maar gemonteerd, maar moet zeggen dat het erg lekker rijdt op gasdempers :D

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl