micra k11 van jaco lucas

Gestart door jaco, 25 september 2005, 19:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jaco

dat klopt ik woon in utrecht (bij de a"straatweg) dus vlakbij maarssen.
gr jaco lucas  ;) :duim:

Igor Primera SRi

Ah kijk, daarom zie ik je wel eens ;)

jaco

ik ga zaterdag mijn veerpootbrug ophalen bij biesheuvel autosport in nieuwedijk :duim:
het gaat om een sparco met rode zijkanten en aluminium tussenstang.
mvgr jaco lucas  8)

jaco

IK heb vandaag mijn veerpootbrug opgehaald en tevens gisteren een nieuwe motorkap besteld i.v.m beginnend roest bij de koplamp.
dus binnenkort gaat hij dus even naar de spuiter om tevens 2xkleine deukjes weg te halen op mijn spatbord(nieuwjaars kado 'dader onbekend'). >:(
ik heb geluk dat mijn oom uitdeuker en spuiter is. ;)
mvgr jaco lucas :) :)

MicraMuts

Kijk das altijd handig een familie lid die dat kan!!!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jaco

 :wave: vandaag ben ik gebeld door nissan v miltenburg (montfoort) dat mijn motorkap is gearriveerd , dus ga ik hem morgen even halen en gelijk naar de spuiter brengen.
dan moet ik volgende week donderdag mijn auto brengen en kan ik hem vrijdagavond of zaterdagochtend weer ophalen,tevens worden dan mijn deukjes uit mijn scherm gehaald en mijn veerpootbrug gemonteerd. 8)
dus nog een weekje wachten en hij is weer klaar. :D

mvgr jaco lucas

Challenge

En komt er nog een stoere happer op de motorkap?
Of lucht inlaten?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jaco

nee , ik hou hem normaal zonder luchthappers. :)

mvgr jaco lucas

jaco

ik heb vanochtend m3 style spiegels besteld in het carbonlook met geintregeerde led verlichting (blauw of  oranje knipperlicht). :D
ik was al een tijdje op zoek naar die m3 style spiegels maar het probleem was altijd dat de adapterplaten niet leverbaar waren voor mijn micra k11. :'(
en nu ben ik via marktplaats aan een adres gekomen www.maxicartuning.nl het bedrijf zit in hengelo (overijssel) en hun kunnen wel adapterplaten leveren voor de micra k11. :D
dus heb ik ze gelijk besteld en ze worden vandaag opgestuurd.
je kunt aan de postbode betalen(dus onder rembours).
als ik ze binnen heb zal ik het wel even melden. ;)

mvgr jaco lucas

Challenge

Klinkt goed :duim:
En als ze er op zitten gelijk een foto zeker 8)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Erwin

Ben benieuwd :). Komen er trouwens nog 15 inchers onder??
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

jaco

#26
nee er komen geen 15inch velgen onder,is mijn toen afgeraden door de betreffende bandenzaak i.v.m het aanlopen als je er met z"n vieren in zit,en nu met 14inch geen enkel probleem. :duim:
en ja ik zal een foto maken als mijn m3style spiegels erop zitten (even mijn neef vragen ivm digitalencamera) ^-^
als het goed is komen de spiegels over 2a3 dagen bij mij aan.
maar zoals het er nu naar uit ziet kom ik ook 100% zeker naar de wintermeeting. (3e zond in jan en bij ac de meern).
dus dan zien jullie het ook wel. :)

mvgr jaco lucas ;D

Erwin

Citaat van: jaco op 27 december 2005, 17:08:07
nee er komen geen 15inch velgen onder,is mijn toen afgeraden door de betreffende bandenzaak i.v.m het aanlopen als je er met z"n vieren in zit,en nu met 14inch geen enkel probleem. :duim:


Dat zal wel meevallen hoor ;). met 16 inch heb je iig dat probleem. Er rijdne er aardig wat met 15 inch hoor :)
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

aztec micra

Citaat van: jaco op 27 december 2005, 17:08:07
nee er komen geen 15inch velgen onder,is mijn toen afgeraden door de betreffende bandenzaak i.v.m het aanlopen als je er met z"n vieren in zit,en nu met 14inch geen enkel probleem. :duim:
en ja ik zal een foto maken als mijn m3style spiegels erop zitten (even mijn neef vragen ivm digitalencamera) ^-^
als het goed is komen de spiegels over 2a3 dagen bij mij aan.
maar zoals het er nu naar uit ziet kom ik ook 100% zeker naar de wintermeeting. (3e zond in jan en bij ac de meern).
dus dan zien jullie het ook wel. :)

mvgr jaco lucas ;D


dan heb jij een erg slechte banden zaak want die weten als het goed is ook dat de omtrek van je wiel altijd gelijk blijft of je nu 14 of 15 inch wielen hebt bij 15 inch krijg je alleen een iets plattere band

jaco

nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik er niet meer kom,ik vond de service ook minder worden.
en ik wilde toen nieuwe banden hebben ,en toen konden ze maar een paar merken bestellen,oa conti's/semperit/en de goedkopere soorten.
dus ben ik bij een ander gaan kijken en kwam terecht bij van hoogendoorn banden in mijdrecht,daar gaat mijn neef en oom ook heen met hun auto's en zijn dik tevreden. (sunny gti n14&almera n16)
ik ben ook dik tevreden over van hoogendoornbanden.

mvgr jaco lucas