Full-Speed

Gestart door 2yellow4u, 19 maart 2010, 08:26:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

we hebben helaas geen klaptafeltje om mee te nemen wel stoeltjes.
Klein voetenbankje ook goed?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Alles goed. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Net wakker, wat een tijd op zaterdag  :-\

Dus jij neemt m'n taak kwa broodjes smeren over, Tax   ;D :duim:

2yellow4u

Afslag 48 op de A59 om 8.45??

Taxloss

ook wakker, aangekleed en bijna startklaar...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

het was ff een moeilijk start eerst bahamut opgehaald, door naar 2yellow4u en met zn drieen naar nicole toe gereden die al voor de ingang van autotron.

allen een matje meegenomen en borg achter gelaten.

plekje opgezocht en was een mooi hoekje aleen wat achter.

foto's zijn wel gemaakt door meerdere en nicole heeft nog op de WII gespeeld van richard.

mijn pics komen nog.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Gehehe, tennis gespeeld inderdaad om mezelf warm te houden. 
Het was een hele leuke dag vandaag, alleen door het weer dat niet echt geweldig was leek het een beetje lang. Maar goed we hebben ons vermaakt.

De opkomst was minimaal, wel leuke mensen hoor, daar niet van. Maar ik vind echt dat we met meer moeten gaan! Dat is leuk!

Er stonden weer erg veel auto's, bezoekers aantallen vond ik een klein beetje tegenvallen, maar meestal is het ook drukker op zondag.

Ik heb in ieder geva lol gehad en wil de mensen die er waren bedanken voor hun komst. Ik vond het weer top met jullie.

Ik ga heel vroeg naar bed, voelde me blijkbaar toch nog niet goed genoeg... want ben helemaal kapot!

Fijne avond!!!

Tax
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bahamut

Zoals tax al zij vond ik de opkomst van de micrafanclub erg tegen vallen.
maar dat mocht de pret niet drukken voor vandaag.
Ik heb ook nog mee kunnen doen met een db-drag en van de 16 deelnemers in mijn klasse 3de geworden :)
weer een beker voor op de kast ;D
volgend jaar weer maar dan wel met wat meer micra`s :duim:
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

2yellow4u

#99
Veel mooie en snelle auto's gezien, vooral binnen in de hal stonden mooie exemplaren...

In 't begin hadden we slecht weer maar na verloop van tijd kwamen er wat 'gatjes' ;D  in de lucht en brak de zon door...

Was weer gezelli, by the way; je moet wel je nummerplaat een keer vast zetten Tax, hij maakt meer herrie dan je radio zelf :-\

Heb wat problemen met m'n bluetooth, kan daardoor nog geen foto's op de site zetten..hoop dat ik dit snel verholpen heb...  

2yellow4u

Oh ja, Bahamut; bedankt voor de nougat... :P
En gefeliciteerd met je prijs.

Taxloss

Ow jah Richard, dankjewel! hahaha.

He kwamen die bekers en die stoel nou in jouw auto terwijl die op slot zat???? jij zelf een idee? hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Ik heb òòk geeeeen idee, heb niks gezien...geloof ik ???

2yellow4u

Sh*t, nog steeds problems with my bluetooth..

Shadow

Kennissen zijn makkelijker dan kennis...