Full-Speed

Gestart door 2yellow4u, 19 maart 2010, 08:26:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u


Red Racer

we hopen dat je gewoon gezzelig er bij kan wezen nicole.

ff een piletje en dan weer knallen.jheeeehaa.

mischien wel handig om ff me nummer achter te laten hier.
0622952747


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Als jij het pilletje hebt gevonden dat hier tegen werkt dan ben ik je eerste klant. hahaha.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

#78
Gaat 't nog door of niet...wil ik wel graag weten..
Anders ga ik op een andere manier  :D  ;)
Drie auto's is wel erg weinig!!

Red Racer

http://www.full-speed.nl/userfiles/library/file/Plattegrond%20Clubs%202010.pdf

http://www.full-speed.nl/userfiles/library/file/Full-Speed/Full_Speed_Cluboverzicht_03%281%29.pdf

nummer 413 staan wij vermeld dus het gaat voor mij gewoon door.

he bahamut
gaat het nog door of kan ik doorrijden tot de officieele oprijplaats?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

#80
Ga jij niet mee Tax??  :-[
En Bahamut??

2yellow4u

Als Tax niet zou gaan, wie weet heeft er dan info over de gang van zaken enz..
Er is dan niemand van het bestuur  ???

Red Racer

wat een opkomst dan van de club.

we hopen gewoon dat ze er zijn en dat we met zn 4en naar binnen kunnne oprijden.
ik doe er 1:45 uur over dus ik hoop dat we veel gezelligheid hebben met elkaar daarow.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Hopen hebben we niet veel aan...hahaha...

Taxloss

tja als ik niet kom kunnen jullie niks. hahaha, zoals het er nu uitziet kom ik wel hoor. even de zinnen verzetten.

Ik ben wel met jullie eens dat de opkomst mager is en dat het tijd word dat er weer meer mensen gaan.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Hè...gelukkig!!!!!  :) :) :)

Taxloss

En anders had ik wel 1 van jullie even de informatie toegestuurd, maar denk dat je met een standnummer (op je autokaart) en een plattegrond een heel eind komt. Ik heb er wel zin in.

Normaal neem ik altijd een camingtafeltje mee (van oma geweest) en die begint het aardig op te geven. Kan iemand een tafeltje meenemen?

Ik hoop dat we een beetje mooi weer hebben. Ik neem in ieder geval een stoeltje mee, en even kijken of we ons nieuwe bord mee kunnen nemen, nieuwe visitekaartjes en nieuwe postkaarten. 
Het resultaat mag er zijn....
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

he nicole

zal zo kijken voor een puik stoeltje.

weet niet of sommige dit nog lezen maar dit zag ik op de NCN

Citaat van: Jeroen_N12 op 05 mei 2010, 17:55:32
Wat belangrijke info van de organisatie:

Automatjes

Elke auto die buiten staat is verplicht om een matje onder zijn auto te plaatsen. Dit matje ontvangt elke auto bij binnenkomst en je betaalt daarvoor € 10,- borg. Aan het einde van de dag levert elke auto dit matje weer in en ontvangt hij/zij de borg terug. Het is niet mogelijk dat bijvoorbeeld de voorzitter alle matjes van de hele club inlevert. Wij raden aan om met één wiel op het matje te staan, zodat deze niet kan wegwaaien.

Trailer

Om iedereen alvast in de stemming te brengen hebben we een mooie trailer van Full Speed.



Zorg dus dat je 10 euro borg voor de automatjes bij je hebt!!!!




[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Citaat van: Taxloss op 07 mei 2010, 21:19:47
En anders had ik wel 1 van jullie even de informatie toegestuurd, maar denk dat je met een standnummer (op je autokaart) en een plattegrond een heel eind komt. Ik heb er wel zin in.

Normaal neem ik altijd een camingtafeltje mee (van oma geweest) en die begint het aardig op te geven. Kan iemand een tafeltje meenemen?

Ik hoop dat we een beetje mooi weer hebben. Ik neem in ieder geval een stoeltje mee, en even kijken of we ons nieuwe bord mee kunnen nemen, nieuwe visitekaartjes en nieuwe postkaarten. 
Het resultaat mag er zijn....
Zo ken ik je weer...haha...

Taxloss

tja... soms is het even moeilijker dan anders... maar dat geeft niet, we komen er wel. haha.

Maar goed, iemand die een tafeltje meeneemt dan?

hmmmm zou ik broodjes moeten smeren?????? hahahaha
Ga ik nu doen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...