Full-Speed

Gestart door 2yellow4u, 19 maart 2010, 08:26:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u

Flyer Full Speed 2010

nissanzwijndrecht

ja hier wil ik wel een kijkje nemen

Taxloss

ik ga 2 dagen! (denk ik)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nissanzwijndrecht

ik weet het nog niet maar ga zeker ff kijken.

Red Racer

ik wil ook zeker langs komen en dan ook wel leuk om voor 2 dagen te blijven.

met hoevelen stonden jullie er vorig jaar? en het is pas in mei dat duurt nog wel ffies.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

elke dag met 5 of 6, niet iedere dag dezelfden.
Ik heb daar in een bed and breakfast geslapen, is een aanrader.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Wil er ook graag een keer heen, nog nooit geweest :o

Taxloss

join the club. hahahah
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u


Red Racer

HEt zal toch maar 1 dag worden kwam ik vandaag achter, omdat we die zondag een grote rondrit hebben van de brommerclub met de Zundapp.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Dat maakt opzich niks uit.
Maar we moeten wel beide dagen hetzelfde aantal mensen hebben (ongeveer) dat is wel het "probleem"
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

dat zal wel een klein probleempje vormen denk ik zo, als er maar genoeg animo voor is he ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Shadow

Tax is altijd druk om alles te regelen.. maar ik vind wel dat het ook een keer van een andere kant mag komen.. de meeste meetings zijn ruim van te voren bekend.

kom op jongens.. ga er eens staan met een hele groep. niet alleen leuk voor je zelf, maar ook voor de club toch?
vraag eens vrij of weet ik veel wat. je kunt ook best eens tegen je baas zeggen "nee sorry maar dan kan ik een keer niet"
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Ed

Ik voel mezelf in ieder geval niet aangesproken.

Ed is er bijna altijd.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Shadow

nee het is ook zeker niet op de man hoor.. gewoon in het algemeen..

als ik alles zo lees vind ik de opkomst voor een meeting (niet jullie eigen btw) tegen vallen..

dat is toch erg jammer.. jullie hebben echt mooi auto's die mensen toch eens mogen bekijken. okay het is geen vw of bmw.. maar dit is een betaalbare en leuke auto voor mensen die geen geld willen uitgeven voor dure monsters.
er zijn genoeg mensen die dromen hebben maar ze niet waar kunnen maken omdat ze niet verder kijken. laat zien dat het geen duizenden euro's hoeft te kosten om een mooie en sportieve auto te hebben.
en het is natuurlijk altijd leuk om meer leden te hebben..
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...