LED k11 achterlichten

Gestart door dimimicra, 10 februari 2010, 14:07:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dimimicra

Hallo,

wat denken jullie hiervan ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170437167010&ssPageName=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123

Ik zou er graag willen kopen maar ik wil eerst jullie mening weten :-)
Nog 'n vraagje, als je iets in dollar betaald met een kredietkaart, bijvoorbeeld 160 dollar, dan komt dit op ongeveer 110 euro, dan gaat er toch 110 euro van de kredietkaart af hé ? Niet meer hé ?


dimimicra

Heb ze ondertussen al gevonden aan 140 dollar... Wat denken jullie ?


Ronald

Citaat van: dimimicra op 10 februari 2010, 14:07:15

Nog 'n vraagje, als je iets in dollar betaald met een kredietkaart, bijvoorbeeld 160 dollar, dan komt dit op ongeveer 110 euro, dan gaat er toch 110 euro van de kredietkaart af hé ? Niet meer hé ?
met paypal betalen, veel veiliger en kopersbescherming
of zijn er nog bijzonder voordelen als je met kredietkaart betaald?

dimimicra

Citaat van: Ronald op 10 februari 2010, 14:25:34
Citaat van: dimimicra op 10 februari 2010, 14:07:15

Nog 'n vraagje, als je iets in dollar betaald met een kredietkaart, bijvoorbeeld 160 dollar, dan komt dit op ongeveer 110 euro, dan gaat er toch 110 euro van de kredietkaart af hé ? Niet meer hé ?
met paypal betalen, veel veiliger en kopersbescherming
Ja , doe ik altijd, mn american express kaart is gekoppeld aan mijn paypal account.
Dus als ik iets koop aan 140 DOLLAR, zal er maar 100 euro vn men rekening gaan?


Ronald

Citaat van: dimimicra op 10 februari 2010, 14:26:34
Citaat van: Ronald op 10 februari 2010, 14:25:34
Citaat van: dimimicra op 10 februari 2010, 14:07:15

Nog 'n vraagje, als je iets in dollar betaald met een kredietkaart, bijvoorbeeld 160 dollar, dan komt dit op ongeveer 110 euro, dan gaat er toch 110 euro van de kredietkaart af hé ? Niet meer hé ?
met paypal betalen, veel veiliger en kopersbescherming
Ja , doe ik altijd, mn american express kaart is gekoppeld aan mijn paypal account.
Dus als ik iets koop aan 140 DOLLAR, zal er maar 100 euro vn men rekening gaan?
ja oke, dan is het goed natuurlijk :D
wat de valuta-omrekenfactor momenteel precies is weet ik niet, maar er worden geen omrekenkosten gehanteerd zoals bij een GWK ofzo.
Niet zover ik weet in elk geval

dimimicra

Oké, nog n vraagje,

http://depoautolights.com/tail-lights-micramarch-c-213_215_237.html?osCsid=115c4064289a887e779d050199fb8913

Hier zijn 2 soorten achterlichten, namelijk

Nissan k11 March 93~03 5D LED Tail Lights  aan 203 dollar
en
Nissan Super March K11 93~05 LED Tail Lights  aan 148 dollar!

Wat is het verschil ? Gaat die 2de op m'n micra k11 passen van 1995?


Ronald

het verschil zie ik ook op het eerste gezicht niet
maar let er wel op dat de kans bestaat dat die lichten voor rechtsgestuurde auto's kunnen zijn. dan zijn de mist en achteruitrij lichten omgewisseld geloof ik.

Ik heb ooit eens geinformeerd voor koplampen voor mijn almera, maar die waren alleen voor rechtsgestuurde wagens. Had ik niks aan dus

mocht je tot koop overgaan, informeer daar even naar

Ronald


dimimicra

hmmpff :-( hopelijk zijn het de goeie, heb net een mailtje gestuurd, hopelijk krijg ik eentje terug.
Als iemand anders met zekerheid weet of deze goed zijn of niet mogen ze dat laten weten :-)


Red Racer

ze komen allebij uit het zlfde bouwjaar en de stekkers aanpassen kan evt naderhand ook nog, ze zijn BTW wel er Geil :P :P :P :P.

die duurdere zijn orgineeler als die super s duys voor mij is de keuze snel gemaakt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Challenge

Heel misschien gaan de mijne in de verkoop,weet ik na vrijdag....
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Red Racer

is wel leuk om een Led setje bij me Jap lichten te hebben.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Ja , maar mensen zeggen me hier dat het kan dat de mistlamp en de achteruit rij lamp dan anders staan, kan dat dan geen kwaad ? Kan je dat makkelijk aanpassen ?


dimimicra

Is het btw moeilijk om die lampen te vervangen ?


emiel

Aloha,

nog ffies een tip als je iets uit het buitenland besteld:

laten ze erbij zetten dat het een cadeau is (gift) en laten ze de bon via de email sturen, dat kan je bij de douane een hoop ge-emmer schelen.

Groetjes,

Emiel & Andrea