Automaxx Streetpower (zandvoort)

Gestart door Taxloss, 26 januari 2010, 16:38:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

Vorig jaar zijn jullie er toch ook heen geweest, maar toen stonden jullie er zeker aleen zaterdag?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

wanneer rosmalen?
twee dagen hoor...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nissanzwijndrecht


Taxloss

De meeste mensen gaan maar 1 dag. Maar je kan ook gewoon twee dagen. Mijn broertje en ik hebben daar toen overnacht in een bed en breakfast. Anders moesten we 2 keer 2 uur rijden...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nissanzwijndrecht

ja oke nou moeten we maar eens naar kijken dan

Bahamut

ik heb er ff goed over na gedacht en het moet wel lukken om daar naar toe te gaan.
Dus als het nog doorgaat kun je mij bij het lijstje toevoegen.
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

Red Racer

#51
gaan we niet of wel, mij kan je btw afschrijven want ik ga met een maat heen (opel rijder)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ed

Een beetje meer respect voor de mensen die andere merken rijden graag.

Wij van de mircrafanclub houden ons niet bezig met wat er op andere soms respectloze forums gebeurd.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Taxloss

Het overleg voor streetpower heeft te lang geduurd, daar kunnen we ons niet meer voor opgeven. Wachten op een andere meet.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

oohw okay

de volgende wordt full speed zo te zien, of we maken in arpil nog een leuke meet ergens?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

EppieB

hallo iedereen dus MFC staat ook op de baan??

waarom komen er altijd grote meetings als ik niet meer lid ben  :'(

ik denk dat ik nog wel even kom kijken

groeten

EppieB

Red Racer

Helaas eppieb

we staan niet op de baan/terrein omdat wat taxloss zij dat we ons niet meer konden opgeven.

Ik ga Zoiezo wel heen met een maat.
er is nog autofest en fullspeed waar we wel heen gaan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]