mijn micra k11 uit 1994

Gestart door janvdam, 31 augustus 2009, 11:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janvdam

hier weer ff een kleine update.....

heb een sticker op me voorraam "street pirate" vond ik wel een beetje passend :P en me rem rechts voor doet raar. dek dat de blokken een beetje versleten zijn! maar goed heb net de bestelling de deur uit gedaan voor een compleet setje van brembo! :D schijven plus blokken......
Micra under construction!!!

janvdam

heey heey

na lange tijd niks te hebben gedaan met het forum ben ik er weer :D

heb in de tussen tijd het 1 en ander gedaan met me micra. heb een andere compo set erin gebouwd (rockford) heb een tweede sub er bij(rockford)

en vorige week was eindelijk me remmerij binnen:D het is van het merk brembo! ik dacht is dat het totaal andere schijven waren maar nee, ze lijke veel op de standaard dingen.

hij rmt uitstekend nu!:D


foto's volgen. er is nu trouwens een verlagings set onderweg :D
Micra under construction!!!

emiel

Aloha,

dat ziet er allemaal goed uit zeg!
Ik ben benieuwd naar de foto`s, vooral van de raamsticker(ik heb namelijk zelf maar een oog).

Groetjes,

Emiel & Andrea

janvdam

zo van de week weer druk bezig geweest. ben bezig om van het vakje voor de versnellings pook een schakel systeem te maken. moet hem nog afwerken en dan kunnen de schakelaars erin.

heb me achterlampen donker gemaakt :D staat metteen een stuk betewr al zeg ik het zelf :D

en heb een sport stuurtje opgekocht :D moet alleen nog ff een andere naaf bestellen.





zal morgen overdag ook nog een paar foto's maken.
Micra under construction!!!

janvdam

hier trouwens nog foto's van me nieuwe remmerij :D


Micra under construction!!!

jasperdg

Zoow. Die achterlichten zijn echt wel donker zeg.
Overdag nog een beetje zichtbaar die knippers?
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Ronald

Waar worden de schakelaars voor? Ben wel benieuwd
Custom projectjes zijn altijd leuk

Michiel

Waarom heb je niet de Brembo Max schijven genomen?

janvdam

die achter lichten zijn super! ook overdag! goed zichtbaar! :D  de schakelaars blijven nog even een verassing!!!

en tja de brembo max. weet eingelijk niet :P de auto zaak waar ik altijd heen ga die zei dat deze wel goed waren ;)
Micra under construction!!!

Ed

Die Brembo max is echt een verschil qua remmen,remt echt veel beter dan de gewone schijven.

Ik hoop dat je overigens nog een setje extra achterlichten hebt,want bij iedere APK heb je namelijk een probleem.
Als je een keer aangehouden wordt kan dit ook een bekeuring opleveren,de reflector die in de lichten zit werkt namelijk niet meer.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Red Racer

nu je raampjes nog he Jan, en met de apk krijg je er wel mot mee hoor die achterlichten had het namelijk ook aleen de 8eruit en knipperzwart.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]