De Micra van VTI.Daan

Gestart door VTI.Daan, 02 augustus 2009, 16:35:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VTI.Daan

Hallo Micrafans!

Ik zal me even voorstellen; ik ben Danny en woon met m’n vriendin Janny in Uden. Morgen moeten we vroeg naar het ziekenhuis. Janny is dan 42 weken zwanger en dan wordt het tijd dat de kleine eruit komt. We hadden gedacht dat het wel eerder zou komen maar helaas.

Sinds gisteren hebben we er een auto bij. Het is een Nissan Micra 1.4 Luxury + uit 2001 en hij heeft 90.000km ervaring. We hebben de Micra over genomen van mijn schoonmoeder. De Micra is altijd dealeronderhouden en mankeert weinig maar moet eens goed gepoetst worden. Je kunt zien dat er netjes mee omgegaan is maar wassen werd niet vaak gedaan. Onlangs is ie nog bij de dealer geweest en is er meteen een nieuwe mattenset in gekomen, de oude waren na 8 jaar toch wel aan z’n eind. ;)

Ik vind het een leuk wagentje en weet zeker dat we er veel plezier mee gaan beleven. Ik ga nog wel even bekijken of de stoelrails verzet kan worden want ik vind het net wat krap achter het stuur, zou nog wel een twee standjes naar achteren willen maar de rails is op. :-\
Ik krijg niet meer in dit venster ??? dus verder met berichtje twee..

VTI.Daan

Even wat foto’s;














Kleur is in het echt veel groener maar heb even snel wat foto’s gemaakt tussen twee buien door dus had niet het beste licht. Goede foto’s komen zodra ie er ook netjes bij staat, na het poetsen. Kan wel even duren daar de kleine de komende tijd wat meer voorrang gaat krijgen.

VTI.Daan

#2
Verder hebben we nog wat meer voertuigen;
Honda Civic Aerodeck;


Honda CRX DelSol;


Honda VFR 800Fi;


Zoals je kunt zien zijn dat een paar Honda’s. Ik rij al tien jaar Honda en dat bevalt zeer goed. Mijn Schoonouders rijden Nissan en nu gaat mijn schoonmoeder Toyota rijden. Alleen jappen dus bij ons!

Ik zal nog niet veel kunnen doen aan de Micra de komende tijd ivm de bevalling maar zodra ie in mooie staat is dan volgen de mooie foto’s

Groeten, Danny

Michiel


Red Racer

Welkom Daan! 8)

Strakke micra heb je daar over kunnen nemen van je schoon moeder, vind dit type namelijk het knapte van de micra modellen ;).

ook een mooie verzameling aan honda's aleen die laatste foto van je werkt helaas niet :(


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Larrs

Welkom. :)

Nette Micra heb je daar. En die Honda's mogen er ook wel wezen.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

VTI.Daan

Citaat van: Red Racer op 02 augustus 2009, 18:17:49
die laatste foto van je werkt helaas niet :(
Ja, ik zie het.

Hier nog een keer de VFR;



Bedankt voor de reacties!

Taxloss

Welkom en heel veel succes morgen op het ziekenhuis!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Welkom! Veel succes morgen! Ook voor je vriendin natuurlijk!

Nette auto's allemaal!  :duim:

(als je lid wilt worden van onze club, kun je mij een pm sturen!)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Geuens


VTI.Daan

Inmiddels ben ik vader geworden van een mooie zoon genaamd Daniel. Wel effe wennen aan het nieuwe ritme.... Meteen een stuk drukker dan voorheen.

Ook aan de micra al wat dingen kunnen doen, puntjes verbeteren en zo.

Ik heb in de garage nog een setje velgen liggen 15" en vandaag even gepast en gekeken hoe dat staat. Blijkt goed te passen dus die komen er op. Alleen nog even nieuwe banden bestellen, had er nou een band opgelegd van de Civic's en die zijn te groot.

Verder heb ik het erg naar m'n zin met de Micra. Rijdt lekker, is lekker pittig en heeft gelukkig met dit weer ook een goede airco. ;D

Binnekort maar eens kijken naar dat lidmaatschap van de club....

Michiel

Citaat van: VTI.Daan op 15 augustus 2009, 23:14:34
Inmiddels ben ik vader geworden van een mooie zoon genaamd Daniel. Wel effe wennen aan het nieuwe ritme.... Meteen een stuk drukker dan voorheen.

Ook aan de micra al wat dingen kunnen doen, puntjes verbeteren en zo.

Ik heb in de garage nog een setje velgen liggen 15" en vandaag even gepast en gekeken hoe dat staat. Blijkt goed te passen dus die komen er op. Alleen nog even nieuwe banden bestellen, had er nou een band opgelegd van de Civic's en die zijn te groot.

Verder heb ik het erg naar m'n zin met de Micra. Rijdt lekker, is lekker pittig en heeft gelukkig met dit weer ook een goede airco. ;D

Binnekort maar eens kijken naar dat lidmaatschap van de club....

Gefeliciteerd met je zoon :duim:

HSDJ

alleerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon  :duim: en wel.com hier op het forum.  :duim:  ;D :D
Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB

Red Racer

Ook door mij Gefeliciteerd met je Zoontje :duim:

dus de micra bevalt zeer goed lees ik.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.