De Micra van VTI.Daan

Gestart door VTI.Daan, 02 augustus 2009, 16:35:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Deadly_Paradox

Zeg ik... als je IE8 gebruikt bij de fora waar je last hebt eens op die knop klikken en kijken of het dan voorbij is  8)

VTI.Daan

hmm, je kon wel eens gelijk hebben! Volgens mij werkt het! :wave:

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

chiba_kun

Mooie Micra heb je daar!

Heb je het nog op kunnen lossen met de stoel van de Micra die voor het mooie niet ver genoeg naar achteren kan?

(ik heb namelijk hetzelfde probleem)

VTI.Daan

Ja, een vriend/oud collega van me heeft de rails van de stoel geslepen, er wat stevige profielen aan gelast en de stoel er weer opnieuw aan vast gelast een stukje verder naar achteren (in het kort, was een avondje werk) Nu meer ruimte (in de lengte) als in m'n Civic Aerodeck. In de achterste stand kan er nog steeds iemand net achter me zitten.

VTI.Daan

Hier maar even een update doen.

Inmiddels hebben we de Micra nu bijna drie jaar en hebben er 40.000 km mee gereden. Kilometerstand staat nu op 130.000. Enigste ernstige probleem was een defecte dynamo enkele maanden geleden, vond het wel een beetje vroeg... Wegens een barst komt er nog een nieuwe voorruit in en laten we de airco een servicebeurt geven. Verder is ie nog steeds top.

Ondanks dat ie ons goed bevalt hebben we toch besloten dat de Micra weg gaat. Twee auto's gaan weg en daar komt er één voor terug. Dan hebben we nog twee auto's en een motor wat eigenlijk ook voldoende is.

Dus binnenkort staat er een leuke Micra te koop!