Mijn Aztek micra

Gestart door Arno, 26 april 2009, 15:14:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

nog een kleine sub en je bent compleet ;) erg netjes zo al

Geuens


Red Racer

jy bent ook helemaal wous van rockford zo te zien.

ik ben ook aardig op weg met me rockford verzameling.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Arno

#18
Een kleine sub staat op de verlanglijst, maar dat gaat nog ffies duren. Een vriend van me heeft er 1 in zijn lexus ik geloof 300watt rms en 600 max ofzo maar die is voor hem eigenlijk net te licht. Hij wil in de tijd een zwaardere dus dan kan ik die misschien overnemen. Maar dat gaat nog ff duren. Uiteraard is dat ook weer rockford. Ik vind het geweldig. :duim:

Grtzz

Red Racer

TOPPER, wat voor sub is dat van rockford een dubbele of een enkele?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Arno

Durf het niet te zeggen. Ik heb hem vandaag nog gesproken maar zelf wist hij het ook niet precies meer. Het is iig 400 rms en 800 max, bijna teveel voor een micra.  ;D Maar ik en hij hebben eerst andere plannen. (Niet samen hoor hoho dat is het niet. Hij wil eerst een lippen set onder zijn lexus en ik moet een huis in richten)

Red Racer

het belangrijke gaat eerst voor.

dat gaat zeker klappen in je micra met 400rms


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Arno

Vandaag wel weer even lekker bezig geweest. Die lelijke spatlappen aan de voorkant zijn verwijderd. De antenne is vervangen door een korter exemplaar en de hoedenplank beweegd weer mee met de achterklep en hij is verstevid met 2 stalen buizen want hij begon door te buigen.

grtzz

Arno

#23
Tis weer ffies stil nu in de micra, hard op weg naar de sleuteloverdracht eind van de maand. Ben nog wel van plan er binnenkort een nieuwe voorruit in te leggen en om een gladde vloer te maken in de kofferbak. Ook liggen er nog kleine steek lamp houders klaar die ik wil aansluiten op mij binnen licht en er dan instap verlichting van maken bij mijn voeten. Als het allenmaal lukt dan gaan jullie het zien.

Grtzz

rob

ah das wel vet ik heb ook neon bij me voeten echt gaaf als je witte schoenen aan hebt hahaha

Arno

Gister avond weer even bezig geweest. Nu vinden we onder de motorkap een hoek stuk van injen rond 70 en dan een verloop naar een alu  uis rond 60 met een green (vanwege het milieu) luchtfiler rond 60 en 130 lang. Foto's volgen.....

Arno

Zolas belooft hier de foto's.







Het geluid ervan is super. Zeker als je hem lekker door trekt dan word het lekker racy.

Grtzz

rob

dat is pas mooi spul!

jasperdg

Wat een bijzonder hoekstuk zeg. Had ik nog nooit gezien. Kewl  :duim:
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Arno

T was best prijzig maar vond het eigenlijk wel 1 van de mooiste oplossingen.