Mijn Aztek micra

Gestart door Arno, 26 april 2009, 15:14:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arno

Hey mensen,

Ik ben Arno, heb een tijdje een primera GT gereden en heb sinds kort een Micra Aztek gekocht. Gevonden in westendorp, was hij al leuk aangekleed met LM velgen en verlagingsveren. Ondertussen is er al heel wat veranderd aan de auto. Buiten het feit dat ik hem helemaal goed gepoetst heb en een grote beurt heb gegeven, zijn er al aardig wat dingentjes veranderd en zit er meer aan te komen.

Zo was hij:





Oranje knippers kan echt niet meer vond ik dus ja dit was de eerste aanpassing  :duim::



Langzaam aan is het gebuirk van de auto wat beter geworden gek genoeg. Eerst 1 op 13 nu ruim 1 op 14. Ik rij vaak rustig maar af en toe doe ik wel even lekker gebruik maken van de go-kart eigenschappen die hij heeft door het verlagen. Het grote gat in de achter bumper is ondertussen oom mooi opgevuld d.m.v. een Remus.



Ook zat er een gat in 1 van de kopmlampen dus heb ik hier meteen maar een type nieuwer ingezet.



En de originele speakers voorin hebben ook het veld geruimd voor een compo set van Rockford.





Verder heb ik gisteren mijn TB gesoldeerd in de hoop dat de stationair loop wat verbeterd want af en toe zit dit niet lekker maar dat wacten we gewoon even af. Op dit moment komen er nog wat veranderingen aan maar dat laat ik zien als het klaar is. Ik hoop dat jullie er net zo enthousiast over zijn als ik  :D.

Grtzzz


Larrs

Welkom. :)

Mooie Micra en leuk ook dat je alles zelf doet.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Michiel

Leuk, weer een Aztek die de weg naar het forum heeft gevonden ;)

rob

ah welkom jij was van dat leuke standje in je auto om de spiekers kabels te trekken :P

heb het net ook even geprobeert heb ook last van spiekerkabel

Red Racer

Zeer mooie micra echt een fotoshoot waard :P

knapp blaas pijpje die remus :duim:

waarom heb je voor rockford gekozen als compo, en is dit die duurste uitvoering?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Arno

Ik ben idd de gene van de nissanclub van dat mooie standje. Moet je niet te vaak proberen, daar knapt de rug niet van op.

Die speakerkabels zijn echt een k*t werk. Ik heb gekozen voor Rockford omdat ik het geluid erg goed vind, zeker als ze aan worden gestuurd door een versterker maar zo gek is het nog niet bij mij.  Het is wel de duure set uit de punch serie.

Ik heb nog foto's uit een shootsamen met de auto van een vriend van mij (IS 200). Die kan ik posten als jullie dat leuk vinden.

Wat zoiezo nog moet gaan gebeuren, de velgen moeten gespoten gaan worden (of andere) en ik heb nog wat lak probleempjes. Eigenlijk wil ik nog een schroefset maar dat zal wel niet gaan lukken aangezien ik net een huisje heb gekocht. Verders komt er nog een andere inlaat op en nieuwe hoedenplank speakers.

Ik heb zo hier en daar wat gelezen over nokkenassen voor een CG13DE maar ik kan er weinig over vinden. Waar kan je deze kopen en aan wat voor kosten moet ik denken? Ik weet wel dat iets van limpex sport originele nokkenassen kan verslijpen maar daar ben ik niet zo'n voorstander van.

Grtzz

rob

wat wil je weten dan over de nokkenassen? weet wel zeker dat er mensen zijn die je kunnen helpen ;)

ta standje heb ik vandaag ook gedaan :P had de leuning maar wat meer naar achteren gedaan ;) lag wel wat lekkerder

MicraMuts

Welkom!  :duim: Mooi autootje! En het blijft een mooi kleurtje!


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Arno

Uuhhmm een merk en eventueel prijs ofzo zou fijn zijn van de nokkenassen. Ik weet nog neit of ik dit wil doen in de tijd maar goed sommige dingen kan je maar vast weten. De lak word echt een probleem die is echt rete duur, ik heb ondertussen wel een bedrijf gevonden die hem maakt als het goed is. Maar 70 eurie voor een 400ml spuitbus met 125ml lak, das een hoop geld maar goed.

Grtzz

aztec micra

Welk nummer heb je als het goed is staat dit op de buitenzijde van de deurstijl

Taxloss

goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Arno

Oei als ik het goed zeg 50 van de 180 (moet het nog ff nakijken). Had zojuist weer even last van de storing. 50 Km/h in zn 3 en toen begon hij ineens te stoteren, er flitst even een lampje aan en uit maar kon zo snel niet zien welke. Het leek halver wege mijn benzine meter te zitten maar daar zit niks volgens mij. even een paar keer gasgeven en toen was het weer goed.

Grtzz

aztec micra

ah ik heb zo uit mijn hoofd nummer 96

Arno

#13
Heb jij toevallig ook problemen met je lak?? Dat de grond laag die gebruikt is in de sponningen loslaat? Dat doet hij bij mij wel bij de achterklep echt k*t. Zouden micra rijders voor mij is willen kijken wat hun toerenteller doet stationair met de alarm lichten aan. Die van mij gaat mee staan dansen (lichtjes) met de alarm verlichting. Dan kan ik dit meenemen in de diagnose van de storing.

Thnxx

Arno

Vandaag weer even lekker met de micra bezig geweest. Weer een setje rockford ingebouwd. Tegelijk en nieuwe hoedeplank gemkat anders paste het spulletje niet zo mooi.





Nu is het echt genieten van de sound  :wave:

Grtzz