kever

Gestart door kevertje, 17 januari 2009, 13:50:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevertje

Zoals de topic zeg ben ik een kever rijdertje een hele mooie bloed oranje rijd prima enzovoort enz....
Totdat mijn moeders een micraatje 1.0 cvt begon te rijden een jaarje terug, ik heb in het begin een beetje l*llig erover gedaan en duidelijk net echt laten lijken dat het een leuk atootje was voor een omaatje, nu moet je weten dat mijn kevertje een 1600 motor heeft en als je op de snelweg 90 rijdt dan kan je 1 op 10 rijden, maar 90 rijden anders zie je het verbruik echt op je meter zien slurpen, dan heb ik het nog niet over stad rijden dan drinkt en rookt mijn lieverd als een grote vent afin.

Ik moest een heel eind rijden en moeders zei waarom neem je het micraatje niet mee, :-\ :-\
Dat heb ik gedaan en ik moet zeggen, ja dit is een leuke auto aan de buiten kant is de auto gewoon klein, maar als je binnen zit dan....dan....lijk het net als of het een volwassen auto (ik wou wat zeggen over die politie stationnetje van Docter Who) :D en wat is dat 1.0 etje snel :politie:.

Conclusie ik heb een weekje geleden een hele leuke nissan micra slx 1.3 cvt uit 93 gekocht voor 1000 euro bij een leuke garage berijf in Alphen ad Rijn...den Dubbelden ofzo.....geen reclame hoor, maar die man was tof, mooie auto met een motor probleem (luchtmassa meter)..al besteld...en een ( schijnt normaal te zijn voor een 93 ) rotte rechter achter balkje...150 euro bij garage...en, als je de bocht door gaat en je geef gas dan hoor je erg tikken en mij is verteld dat het de homokineten zijn :-\....voor de rest hebben mijn vrienden hem helemaal uitelkaar getrokken en alles was perfect Zij (micraatje) heeft ook een beurt gehad ven den Dubbelden  :duim:

Dus ben ik heel tevreden met m,n micraatje en ik schaaam me dat ik zo neerwaardig heb gedaan, nu zeg ik geen gedag tegen mijn lieverd (kever) natuurlijk...maar eerlijk, lang leven het micraatje .....Joepie :wave:       

Kevertje



[verwijderd door de beheerder]

Michiel

Leuke introductie, welkom hier :)

Bunny

ja idd mooi verhaal :)

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

rob

ja leuke introductie ja en dat tikken had mijne ook is de homokineten inderdaad
rotten van de balken is meestal achter ja ;) 132 euro waas kennis klaas links recht apk en service beurt :P

welkom in de micra club ;)

Heiko

Welkom, ben benieuwd naar de foto's van de micra en toch ook wel naar de kever.

MicraMuts

Welkom!  :duim: Ook erg benieuwd naar de foto's!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Larrs

Citaat van: Heiko op 17 januari 2009, 13:59:54
Welkom, ben benieuwd naar de foto's van de micra en toch ook wel naar de kever.
Ook namens mij, welkom hier. Ben ook zeer benieuwd naar de foto's van beide auto's.

Micra's rijden ook erg lekker en zijn inderdaad ruimer dan het lijkt. Maar een Kevertje is ook leuk, vooral het geluid van die boxermotor.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

zeer intressante introductie verhaal.

je weet niet wat je er allemaal mee kunt vervoeren, in zown micra.

maja binnekort maar ff je bijde auto's bekijken als dat ken via plaatjes.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

kevertje

Ik ben in de weekend altijd ergens anders dus ik kan nog geen fotoos plaatsen.
het is nu niet zo leuk rijden met die kapotte lucht meter, daar zit nu op te wachten.

maar binnen kort....heel binnenkort >:D

ogduvezz

welkom en ik ben ook erg benieuwd maar de foto's van je micra en van je kever
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

Taxloss

Beetje later reactie, maar natuurlijk ook namens mij wilkom bij onze club!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

kevertje

Dank jullie wel voor de welbekomen berichtjes.

Ik heb eindelijk een sloop lmm erop gezet, maar kwam na 15 kilometer er achter dat deze sloop lmm ook niet goed was, dus ga er een bestellen bij actronics dan weet ik zeker dat het een goeie is.....toch.

voor de rest geen klachten en ga er van uit dat dat alles wel goed komt

MekvinK1194

Hey welkom

Kom jij ook uit Alphen aan den rijn dan ? Of heb je de auto er alleen gekocht?

Mijne heeft ook kopotte homo's....

MicraMuts

Citaat van: kevertje op 24 januari 2009, 17:37:51
Dank jullie wel voor de welbekomen berichtjes.

Ik heb eindelijk een sloop lmm erop gezet, maar kwam na 15 kilometer er achter dat deze sloop lmm ook niet goed was, dus ga er een bestellen bij actronics dan weet ik zeker dat het een goeie is.....toch.

voor de rest geen klachten en ga er van uit dat dat alles wel goed komt

Je kunt hem ook laten maken.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

kevertje

Citaat van: MicraMuts op 24 januari 2009, 17:56:26


Je kunt hem ook laten maken.

Je bedoelt solderen. ;)

Citaat van: MekvinK1194 op 24 januari 2009, 17:55:06
Hey welkom

Kom jij ook uit Alphen aan den rijn dan ? Of heb je de auto er alleen gekocht?

Mijne heeft ook kopotte homo's....

Nee ik kom uit schiedam maar ik was op zoek naar een cvt slx en kwam in alphen uit.
Ja die homokineten maken een raar geluidje als je de bocht door gaat (met veel gas ), maar er liggen al nieuwe klaar en die moeten er nog op,  ben nu met die lmm bezig ik wil eerst dat die motor goed loopt .
Ik vind haar een beetje sloom voor een 1.3 maar dat ligt aan die lmm hoop ik.

jullie horen nog.