kever

Gestart door kevertje, 17 januari 2009, 13:50:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

Citaat van: kevertje op 24 januari 2009, 21:42:46
Citaat van: MicraMuts op 24 januari 2009, 17:56:26


Je kunt hem ook laten maken.

Je bedoelt solderen. ;)


niet alleen dat zit ook een sensor in
mystical green reviseert ze en heeft ook vast wel een andere liggen voor je

kevertje

Ik heb gelijk een pb tje verzonden naar mystical green en hoop heel gauw van haar te horen..

rob


kevertje

oh oh....heb ik dan toch een vekeerde pb tje schreven dan :D, ik dacht dat het een :-* meissie was, ik denk dat ik nix van hem zal horen.....Hmmmmm...begint goed. ;D

kevertje

Ik keek naar het profiel van mystical green maar staat echt dat tie een vrouw is ???

maar doet alsnog een pb tje maar dan een mannelijk. :duim:

rob

hahaha nou dan staat dat in zijn profiel fout heb hem vaak genoeg hier voor de deur gehad om te weten dat het een Hij is :p

kevertje

Ohoh   is dit gek dan en weet hij het niet
Citaat van: rob op 25 januari 2009, 19:39:03
hahaha nou dan staat dat in zijn profiel fout heb hem vaak genoeg hier voor de deur gehad om te weten dat het een Hij is :p
......trouwens jij bent een boogschutter :).....ik probeer met een longbow te schieten :), lukt niet zo goed hoor...ben blij als ik op15 mtr twee in de buurt van de roos heb.

rob

Citaat van: kevertje op 25 januari 2009, 19:47:55
Ohoh   is dit gek dan en weet hij het niet
Citaat van: rob op 25 januari 2009, 19:39:03
hahaha nou dan staat dat in zijn profiel fout heb hem vaak genoeg hier voor de deur gehad om te weten dat het een Hij is :p
......trouwens jij bent een boogschutter :).....ik probeer met een longbow te schieten :), lukt niet zo goed hoor...ben blij als ik op15 mtr twee in de buurt van de roos heb.
haha ja wil ooit ook met longbow gaan schieten maar heb tijdje uit de running gelegen door blessure ;)

kevertje

ja voor die longbow moet je wel spieren hebben die van mij is 50 pond dat is wel te doen hoor

rob

hahaha mijn recuver boog is 32 pond en 50 pond longbow is best veel man!

kevertje

Ja na 30 pijlen voel je het aan je vingers ondanks de bescherming..

rob

hahaha ja dat zal best maar dan heb je ook op een wedstrijd nivo geschoten 30 pijlen ;)

jaag jij of schiet je rustig?

kevertje

Ik schiet heel rustig...ik ga ssoms naar mideleeuwse feesten en daar word wel eens geschoten....maar dat is geen wedstrijd verband...ik schiet vaak in de tuin..hahah >:D oppasen dat ik niet te hoog schiet

Maar rob kom jij mystical vaak tegen..want ik sta te springen om een lmm....ik kan er wel een halen,maar voor 200 ex....daar valt m,n broek van af. :(

rob

marcel werkt bij mij in de buurt dus vandaar dat hij regelmatig hier wat afdropt :P lig op de route ;)

heb hem ook een pm gestuurd voor wat onderdeeltjes denk dat hij druk is ;)

kevertje

Probleem opgelost :duim:
Ben naar nissan visser in rotterdam geweet en heb een imitatie erin gezet.....rijdt nu weer zonder horten en stoten.....alleen rijdt zij nog een beetje gesmoort. ??? weet jij wat?