Mijn Micra K11 1996 (Red and Black)

Gestart door jasperdg, 29 oktober 2008, 13:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jasperdg

Citaat van: rob op 19 april 2009, 15:59:00
jasper hoe had jij dat ook alweer gedaan met je slangetje? op je sport filter?
mijn toeren tal loopt nu niet lekker dus wil dat van jou proberen dus help me! pleaseeee!!!

Ik heb uit het standaard luchtfilter het ansluit tuitje losgehaald, deze zit vast met een gebogen stuk verend metaal. Voorzichtig (zonder breken) loshalen. Dan boor je een gaatje in je bocht (maat weet ik niet, maar kom je snel achter) en druk je vanuit de binnenzijde bocht de tuut en het rubber plaatje tegen de pijp aan. Even van buiten de clip in de goede richting erop schuiven en klaar is Clara.

Ik hoef je niet te vertellen dat je met bramen en boorresten erg voorzichtig moet zijn, goed ontbramen! Als het een weg weet te vinden naar je motor dan ben je verder van huis.
En ik heb jullie tip gebruikt om de min pool van de accu los te halen en daarna even aan de plus te leggen. Dat zou de ECU resetten (en eveneens je autoradio)..

Succes ! En anders misschien brandstoffilter?

[verwijderd door de beheerder]
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

rob

dankje jasper ;) dan ga ik dat is proberen me stationaar loopt soms uit zich zelf zo omhoog als ik de koppeling intrap (terwijl ik stil sta) kon ook aan andere dingen liggen zei me kennis die auto monteur is eerst maar zo proberen zij hij vandaar dat ik het even vroeg

thnxxxx

Micra SRi

Citaat van: jasperdg op 20 april 2009, 11:18:23
Citaat van: rob op 19 april 2009, 15:59:00
jasper hoe had jij dat ook alweer gedaan met je slangetje? op je sport filter?
mijn toeren tal loopt nu niet lekker dus wil dat van jou proberen dus help me! pleaseeee!!!

Ik heb uit het standaard luchtfilter het ansluit tuitje losgehaald, deze zit vast met een gebogen stuk verend metaal. Voorzichtig (zonder breken) loshalen. Dan boor je een gaatje in je bocht (maat weet ik niet, maar kom je snel achter) en druk je vanuit de binnenzijde bocht de tuut en het rubber plaatje tegen de pijp aan. Even van buiten de clip in de goede richting erop schuiven en klaar is Clara.

Ik hoef je niet te vertellen dat je met bramen en boorresten erg voorzichtig moet zijn, goed ontbramen! Als het een weg weet te vinden naar je motor dan ben je verder van huis.
En ik heb jullie tip gebruikt om de min pool van de accu los te halen en daarna even aan de plus te leggen. Dat zou de ECU resetten (en eveneens je autoradio)..

Succes ! En anders misschien brandstoffilter?

Hoi,
Ik begrijp jou verhaal niet zo goed, want volgens mij is het niet nodig.
gr.
Luigi

rob

ik ben ook even aan het proberen ;) want bij me rode heb ik het niet dat me stationair omhoog loopt kan zijn dat er iets anders niet goed is maar de monteur zij kan zijn dat hij ergens niet goed lucht krijgt of ontlucht dus vandaar dat ik het bij dat slangetje zoek ;)

jasperdg

Citaat van: Micra SRi op 20 april 2009, 19:36:00
Hoi,
Ik begrijp jou verhaal niet zo goed, want volgens mij is het niet nodig.
gr.
Luigi

Nee lekkertje, dat hebben jullie hier al eens tegen mij gezegd. Maar als Rob mij wat vraagt geef ik gewoon antwoord. Dat kan jij ook lezen.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

rob


rob

thnx heb het pijpje er uit gekregen pff die zat goed vast :P morgen maar is de boor in de pijp zetten en dan even met flexpakking af kitten voor de zekerheid

rob

oke hmzz jasper en marcel... waar is dat andere grotere slangetje voor die bij de zekering bak in de buurt zit ook loos :S kwam hem gisteren ineens tegen :S cm doorsneeden ongeveer en gebogen naar beneden (komt eerst omhoog)

rob

oke mooi kan geen kwaat dus

jasperdg

Mijn Caliber Bassblockers zijn binnen....

Nu maar wachten tot mijn voet beter is dat ik het kan tussenbouwen...

Dit zijn dus hi-power bass blockers zodat mijn reguliere speakers niet in stukken scheuren...

Hier de artikel info: >>link<<
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Oh ja, ik had ook nieuwe doppen opgehaald. Nieuw in het Autostyle assortiment en lijken me mooi bij mijn stijl passen..
Wachten ook tot ik weer normaal loop....
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

rob

die zag ik zijn leuke dopjes idd had rs-p moeten zijn had ik ze meteen besteld voor me eigen ;)

mooi bass blockers ;) goede radio doet ook wonderen met externe sub aansluiting ;)

erg duur die dingen?

jasperdg

Citaat van: rob op 07 mei 2009, 16:43:45
erg duur die dingen?

Kost minder dan een nieuwe radio  :P

Was iets van 18/19 euro het stuk in de aanbieding... voor 4 kanalen heb je 2 stuks nodig.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

ex streetlegal micra

heb je geen hi-pass en low-pass filter op je versterker dan ?
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Bunny

hij heeft geen losse versterker in zijn auto geplaatst.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic