Mijn Micra K11 1996 (Red and Black)

Gestart door jasperdg, 29 oktober 2008, 13:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jasperdg

Toen ik de auto kocht was de complete dashverlichting kaduuk. Alle 4 de lampjes! Ze waren wel gepimpt met blauwe sokkies over de kop, maar weg gloeispiralen.
Na wat te dikke LED's deze net dun genoege LED's gekocht en ingebouwd. Zie hier het resultaat:
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Vandaag ook de lampen vervangen voor de Cool Blue's. Geven een coole kleur zonder meteen Xenon geld uit te geven. Nadeel van deze lampen is wel dat ze stukken duurder zijn en slechts de halve levensduur hebben van een normale halogeen H4 lamp.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Vandaag afstandbediening voor de centrale vergrendeling ingebouwd  :duim:

Het was me wel een puzzel hoor. Zelfs met de Haynes schema's is er niet goed uit te komen. Uiteindelijk heb ik geen verlichting aangesloten, maar dat geeft niet aangezien de micra zelf de binnenverlichting aanzet.

Sukkels van Cargoods hebben wel mooi de verkeerde set gestuurd, ik had klapsleutels besteld. Achteraf geluk bij een ongeluk. Nu geen probleem met startblokkering en sleutelbaarden namaken.

Link naar het artikel: http://www.cargoods.nl/shop/product_info.php?cPath=53_55&products_id=2474&osCsid=d500161453388c8e5f3fd3a7fdfb1de1
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Oh ja, nog even over de Cool Blue lampen...

Heb foto's geschoten, maar verschil is toch best klein.
Boven de oude halogeen, onder de cool blue halogeen.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

nismo

Kan je beter bij de action gaan kijken voor lampjes.. zijn maar 3 euro ofzo en geven een klap meer licht..

Zal eens een foto maken vanavond tussen halogeen en die lampen die ik heb, heb er al wel foto's van maar die staan op externe HD en die is op dit moment niet aanwezig..

Anti autostyle!!

rob

Citaat van: jasperdg op 01 november 2008, 23:17:41
Toen ik de auto kocht was de complete dashverlichting kaduuk. Alle 4 de lampjes! Ze waren wel gepimpt met blauwe sokkies over de kop, maar weg gloeispiralen.
Na wat te dikke LED's deze net dun genoege LED's gekocht en ingebouwd. Zie hier het resultaat:

sokjes heb ik ook overal omheen zitten dacht dat er iemand sokjes over had maar zit dus ook in jouwe pff k*t licht mat die sokjes overal waar ik ze kan vinden gaan ze er af bij mij

waar heb je die ledjes gehaalt? wat is type enzo wil ze ook namelijk ziet er 10x beter uit ;)

wil ze wel in rood :P

Red Racer

ik heb zelf ook blauwe lampen bij de action vandaan maar xenon is echt totaal wat anders.

en waar heb je die leds precies vandaan , zijn deze met een dikke stekker sokkel.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

MicraMuts

Ik heb power2night lampen, 25 euro 2 stuks en ze gaan best lang mee en genoeg licht!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jasperdg

#23
De LED's waren van Autostyle: http://www.autostyle.nl/productfind.aspx?make=&model=&indexno=&searchfor=LED+Instrument+Light&universal=false

LED's zijn net iets dikker dan lampjes, maar ze passen net met wat geduw.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

nismo

Xenon is zeker wat anders!

Maar de lampjes van de action geven veel meer licht dan halogeen. heb net even wat pics gemaakt voor verschil.. alleen is op foto niet zo goed te zien dat de blauwe lampen meer licht geven..

Zal zometeen even foto's plaatsen

Anti autostyle!!

nismo

Het wordt morgen even opnieuw foto's maken.. wilde net foto's van sd kaartje halen en is de hele inhoud ineens gewist :S

Maar goed, stond niet zo heel veel belangrijks op dus dat scheeld weer

Anti autostyle!!

rob

heb ook die action lampjes voor in me nieuwe lampen :p vandaag maar weer in de bouten en moeren en alles ingespoten van de lamp in de hoop dat ik ze los krijg vandeweek pfffff WIL ME NIEUWE GRILL ER IN! EN LAMPEN!

Micra_powerk10

Alleen dat lichtbeeld is stukkie slechter!

En die Osrams levensduur valt best mee hoor,

Groetjes
Citaat van: nismo op 02 november 2008, 10:52:36
Kan je beter bij de action gaan kijken voor lampjes.. zijn maar 3 euro ofzo en geven een klap meer licht..

Zal eens een foto maken vanavond tussen halogeen en die lampen die ik heb, heb er al wel foto's van maar die staan op externe HD en die is op dit moment niet aanwezig..
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Red Racer

#28
Citaat van: jasperdg op 02 november 2008, 20:58:45
De LED's waren van Autostyle: http://www.autostyle.nl/productfind.aspx?make=&model=&indexno=&searchfor=LED+Instrument+Light&universal=false


Sukkels hebben wel een fout plaatje bij de blauwe LED's staan.

LED's zijn net iets dikker dan lampjes, maar ze passen net met wat geduw.

k denk dat ik vande week maar ff een bezoek breng bij de autoshop, ik heb namelijk die bovenste blauwe lichtjes maar k zie nu dat ze het ook in led hebben en dat vind ik ng mooier.

grt


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismo

Citaat van: Micra_powerk10 op 03 november 2008, 21:13:12
Alleen dat lichtbeeld is stukkie slechter!

En die Osrams levensduur valt best mee hoor,

Groetjes
Citaat van: nismo op 02 november 2008, 10:52:36
Kan je beter bij de action gaan kijken voor lampjes.. zijn maar 3 euro ofzo en geven een klap meer licht..

Zal eens een foto maken vanavond tussen halogeen en die lampen die ik heb, heb er al wel foto's van maar die staan op externe HD en die is op dit moment niet aanwezig..

Ik moet zeggen dat ik met die lampen op alle gebieden veel meer licht heb, verder kan kijken en het fijner kijken is omdat het beetje blauw is..

Anti autostyle!!