Micra K10 Pitbull! even iets laten weten... :)

Gestart door 1oooCCK1o, 26 oktober 2008, 18:32:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

we horen en zien het wel waar je mee bent gekomen en hebt opgelost.

grt


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

1oooCCK1o

hoiii

ik heb effe een leuke update....ik heb ledstrips gemaakt ipv mistlampen zodat ik deze wel altijd aan mag hebben!
misschien iets voor jouw??? ik heb nog een boel van die led strips en ik kan er ook zo weer aankomen!
verder heb een een raamstreamer op maat laten maken om mijn 'ontwerp' .

nu zit ik te denken om er bumpers onder te gooien van het laatste type K10. wat denken jullie... is dit beter?

ik hoor wel wat jullie vinden!

groetjes en tot ziens op de meeting!!

[verwijderd door de beheerder]
1000CC Micra K10   anno 1987

jasperdg

Led strips altijd aan?

Volgens mij valt het dan onder de dagverlichting en dan zou het niet tegelijk met je dimlicht/grootlicht aan mogen.
Bij de dealers die led dagverlichting verkopen lees ik dat tenminste. Ze raden ook bedrading aan (die ze verkopen) waarmee de daglicht led's uitgaan zodra je de andere verlichting aan zet...
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

1oooCCK1o

volgens de politie(die mij al heeft aangehouden) daarvoor... mag ik wel de verlichting voeren overdag en ook als het dimlicht aanstaat!
omdat dit geen gevaar op levert voor andere weggebruikers.
ziezo zit het op sommige audi's ook, i.c.m. dimlicht.
op oude suzuki'tjes zit ongeveer hetzelfde alleen dan met normale lampies.

....ook als het achteraf blijkt dat het misschien niet mag heb ik er poep aan want het staat gewoon BRUUT!



1000CC Micra K10   anno 1987

Red Racer

mag ik ze ook eens van dixhtbij zien, ik ben dol op die led dingen.

en die raamband ziet er ook niet slecht uit al zeg ik t zeluf Topper.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

heb ook dag verlichting gekocht en ben ook bezig met uitzoeken heb tot nu toe nergens iets vreemts gevonden

1oooCCK1o

ik zal effe snel foto van dichtbij maken!
het zijn plakstripjes met leds die per 3 af te knippen zijn!
ik heb het op een strookje aluminium geplakt!
1000CC Micra K10   anno 1987

Red Racer

maak maar een foto, want dat zal er wel erg leuk uit zien , als de prijs voor de verkoop er ook leuk uit ziet?



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

1oooCCK1o

8 euro voor 2 stripjes van 6 leds!
1000CC Micra K10   anno 1987

rob

zijn dat die strips die ook op de trap geplakt kunnen worden?

Jasper

Geinig wagentje man weer een K10 erbij opt forum:D  Ik denk dat dat luchtfilter alleen op de types zonder kat enzo kan.  Heb jij ooknog handchoke of al automatische? 
Ik had wel eerst een luchtfilterdeksel met gaten in de rand;) daar reed hij ook normaal mee alleen wordt de motor dan minder snel warm en weet nie of die sensors enzo verder nog wat doen.

1oooCCK1o

Citaat van: rob op 06 november 2008, 23:08:39
zijn dat die strips die ook op de trap geplakt kunnen worden?

wat bedoel je met trap?
1000CC Micra K10   anno 1987

1oooCCK1o

#42
Citaat van: Jasper op 07 november 2008, 16:40:36
Geinig wagentje man weer een K10 erbij opt forum:D  Ik denk dat dat luchtfilter alleen op de types zonder kat enzo kan.  Heb jij ooknog handchoke of al automatische? 
Ik had wel eerst een luchtfilterdeksel met gaten in de rand;) daar reed hij ook normaal mee alleen wordt de motor dan minder snel warm en weet nie of die sensors enzo verder nog wat doen.


dank je... ;) ik heb een auto choke...hij is uit 87 dus heeft al wel sensors maar niet zoveel.
kat of geen kat, filter mag er altijd op! gelukkig maar!
ik ben aan het onderzoeken of je bij een micra boven 1990 de luchtmassameter kan omzeilen! dan kenne meer k10's een powerfilter monteren!
het valt mij idd ook op dat de motor minder warm word, ik denk omdat er nu geen warme lucht van het spruitstuk word aangezogen. beter, er is minder slijtage!
bedankt voor de reactie, rijd je zelf ook k10?

groetjes.....
1000CC Micra K10   anno 1987

rob

nou je ziet wel is in bioscoop op de trap weet je wel ding waar je op loopt naar boven of beneden :P van die licht strips met led's zijn dat net van die dingen als jij op je auto hebt nu?

Red Racer

Citaat van: 1oooCCK1o op 07 november 2008, 23:17:17
Citaat van: rob op 06 november 2008, 23:08:39
zijn dat die strips die ook op de trap geplakt kunnen worden?

wat bedoel je met trap?

hij bedoeld met tape.
Of dit een plakbare versie er van is of een schroefbaare.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]