Micra K10 Pitbull! even iets laten weten... :)

Gestart door 1oooCCK1o, 26 oktober 2008, 18:32:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

1oooCCK1o

#105
lol.......

ik verkoop m inderdaat, moet echt gruwelijk janken....maar ik ga voor een droom die ik al heel erg lang uit wil laten komen....ik heb nu poen en ik heb een Opel Vectra 3.0 V6 Gekocht!F.cKing Snell!!!!
dis is een auto die ik al vanaf dat ik me kan herinneren wil hebben! en nu is het dan zo ver!!

helaas maar nu kan het nog...
mijn hart blijft bij de micra, ik wacht nog een week op een koper anders houd ik hem gewoon als 2e auto en gaat het opknappen gewoon verder!

nouja ik hoop dak nog welkom ben op't forum en meetings :P :duim:

als er iemand van de club interesse heeft.... 400 euro!
1000CC Micra K10   anno 1987

1oooCCK1o

owhh nog een leuke reactie..... ik ga nog niet in een golf rijden al is het de laatste auto  op aarde...ik zou nog niet als lijk gevonden willen worden in zo'n drugsrunners mobiel!!!

en.....

die super S kit lecht nog steeds in de scheur..... even kijken wat ik daarmee moet :P
1000CC Micra K10   anno 1987

Geuens

Ach gwn houde je micra :p.
En foto's van je nieuwe aanwinst :)?


rob

he bah wat een vieze woorden in je 1ste berichtje :P nou vooruit je bent welkom nog :P zolang het maar een nissan is of iets anders zijn wij niet snel boos :P

Red Racer

wel leuk maar, is een 3.0 v6 niet wat aan de dure kant voor jouw ivm de verzekering?

lass je die micra nog steeds hebt en niet weg wilt doen ben je nog van hartelijke welkom op t forum.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

1oooCCK1o

#110
nou ... kwa verzekering hoef ik me geen zorgen te maken....het is duur maar ik heb een goeie baan, laat ik het daar op houden!

ik heb net nog even in de micra gereden, en het blijft ontzettend leuk rijden! tis geen ferrari maar sloom issie niet! een lekker scheurijzer!
ik ga nog even goed nadenken wat ik met de micra wil gaan doen, ik heb wilde plannen om er misschien een(zo goed als mogelijk) ralley auto van te maken....kan ik er tenminste nog heel veel lol mee hebben!
nog 3 dagen en hij blijft definitief van mij. er is nog een geïnteresseerde  als die het niks vind dan weet ik het helemaal zeker!

hier een foto van mijn nieuwe aanwinst, spreekt jullie misschien niet aan maar ik vind het een dijk van een auto!
hij rijd super en snel en is comfortabel van binnen en lekker stil!
3.2L V6 (blok uit omega)
chipped naar 240PK
top ong. 265!
en heeft geen kachelpijp op powerfilter,geen 'sjonniegeluid' klinkt gewoon origineel als bruut!
dat is wel met elke V6...
nou....weten jullie dat ook weer.

mvg
1000CC Micra K10   anno 1987

1oooCCK1o

ik hou de micra waarschijnlijk!  er is weer niemand zijn afspraak nagekomen vandaag.
geweldig dat marktplaats......
1000CC Micra K10   anno 1987

Red Racer

strakke bak en onwijs snel zo te lezen!

zie ik daar toevallig xenon branden?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

Geuens


1oooCCK1o

Citaat van: Red Racer op 24 maart 2009, 13:50:21
strakke bak en onwijs snel zo te lezen!

zie ik daar toevallig xenon branden?
Snel issie Zeker, van 0 tot 100 in 5.9 seconden..... en zo mega veel koppel, als ik de tractioncontrol afzet trek ik een 11 van het begin tot eind van de straat!
niet normaal!!
en about de 'xenon'....
marco, je hebt gelijk(nog wel) binnenkort komt er echte Xenon in! maar ik wil eerst andere koplampen!
het zijn van die wannabe Xenon lampen, die overigens uit de micra komen! :P

groeten!

1000CC Micra K10   anno 1987

1oooCCK1o

hier effe een foto van mn blokkie!

[verwijderd door de beheerder]
1000CC Micra K10   anno 1987

rob

helaas is er aan gepoetst was dat al toen je hem kocht of?

nismo


Anti autostyle!!

1oooCCK1o

ik heb er zelf aan gepoetst! ik kan niet zonder gepoetst blok....dan kun je zien offie overmatig zweet!
1000CC Micra K10   anno 1987