Menne Micra K11 *Verkocht*

Gestart door Geuens, 20 oktober 2008, 20:42:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geuens

#15
Idd, ga normaal komende week of week erna eens naar verzekering en plaat aanvragen en dan kan ik ermee op de baan en dan beginnen we beetje bij beetje eraan te veranderen.Darm van de koelvloeistof was nog goed ja :).

Ja zeker K10 gaat niet weg, zou ik ook niet over men hart krijge om hem weg te doen (Komt ooit nog een O-plaat(Oldtimerplaat) optehangen :p) als ie zen 25 haalt waar ik niet over twijfel.


Ja denk het ook nu op deze foto zie je da nie idd.


rob

ik heb ook andere h4 lampen voor in me andere blauw gekleurt ben benieuwt hoe ze gaan branden kreeg woensdag me lampen niet los terwijl ik ze flink ingespoten had!

Geuens

Net zijn ze men men plaat komen brengen de post WEER op verkeerde plaats in de bus gestoken zoals zoveel tegen woordig hier. dus als het droog blijft em is poetsen en waxen.

Geuens

Eindelijk klaar met auto wassen en Waxen,
Mee langs de autoshop gerede en voorste plaat laten maken, meteen andere ruitenwissertjes gekocht.

rob

goed bezig ;) en ruitenwissers zijn belangrijk ja vooral nu de winter komt ;)

Geuens

Wat foto's genomen net hier op de oprit en bij men zus boven op terras.













jasperdg

 :) Dat ziet er heel netjes uit!

8) Wat een mooie sfeerfoto, die eerste  ;)
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

rob

mooi hoor ;) en die eerste is idd mooi ;) heb ook een foto op me mobiel met me micra van boven af dat is echt zo mooi ook! zit aleen te denken om dan een stikker op het dak te doen :P

Geuens

Ja zou wel wa zijn :p.

Geuens

Net rap da sierstuk op uitlaat gezet (Voorlopig tot we een sportuitlaatje hebben).

Geuens

#25
Vorige week radio gekocht en speakers,
Maar heb deze net omgewisselt met radio van men ouders (Van wege ik deze praktischer vind) en heb er een living box ingestoken zoals in de K10, en de speakers eruit gehaald. Ook nummerplaathouder veranderd.

Audio

Radio diek vorige week gekocht had(voor wissel)


Radio van men ouders (Nu, na wissel)


LivingBox


NrPlaathouder

Voor


Na

MicraMuts

Ziet er mooi uit! Maar is het bij jullie geen regel dat je de B ernaast moet hebben?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Geuens

Citaat van: MicraMuts op 29 november 2008, 15:34:39
Ziet er mooi uit! Maar is het bij jullie geen regel dat je de B ernaast moet hebben?

Ja eigenlijk wel maar ze zeggen er niets van dus ja,
Al die wetten tegenwoordig :) als je je daar aan moet houde.

Red Racer

ziet er goed uit die k11, en die radio ook!

is mijn beeld nu geel of lijkt het zo dat je linker(binnen in) rechter(buiten) koplamp geel uitstraalt.

en in wel kom je naar de meeting K10 of K11?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens

Citaat van: Red Racer op 29 november 2008, 19:29:05
ziet er goed uit die k11, en die radio ook!

is mijn beeld nu geel of lijkt het zo dat je linker(binnen in) rechter(buiten) koplamp geel uitstraalt.


en in wel kom je naar de meeting K10 of K11?

Denk dat de zon er zo net in schoon ofzo toenk die foto trok,

Normaal met de K10 :p.