illko´s micra

Gestart door illko, 18 juli 2008, 08:41:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

illko

ben bezig met een nieuw kleurtje voor mn dashboard :D naar een autolakkenwinkeltje in utrecht geweest die alle kleuren autolak(ook pearls en metallics) in een spuitbus voor je stopt. had een heel klein voorbeeldje, maar dacht, dit is m. ik vind het verschikkelijk, echt een hele andere kleur dan ik dacht. oordeel zelf maar

illko

tis een soort van paars/grijs-bruin/grijs. hij leek heel mooi grijsblauw. lijkt een beetje op de pearl waar je meganes wel s mee ziet rijden. denk dat ik marcel zn raad maar opvolg: de kleur blauw van mn auto. of hebben jullie nog ideeen? wil echt iets origineels. hieronder nog een foto. het gele is vuller. werkt echt goed!!! hoef je niet zoveel te schuren :duim:

Larrs

Wel lekker strak gespoten, maar dezelfde kleur als de auto is misschien beter. Vooral omdat je de kleur van je auto ook goed in het interieur past. Het is niet zo'n felle kleur.

Andere ideeën heb ik niet, ben nog niet zo thuis in het lakken van interieur onderdelen. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

illko

wel meteen "sportieve look", wilde eigenlijk een strakke look, maar ga het gewoon proberen!

Bea

Citaat van: illko op 24 juli 2008, 15:53:41
niet zo laag als de saxo ;D, maar het rijdt heerlijk :duim:

vind het erg netjes, staat super!
Idd ook mooi strak gespoten  :duim:

De saxo rijd helemaal niet lekker hoor zo laag ;)

rob

hmz is idd een beetje anderer kleur geworden :P haal gewoon de buitenkant van je auto naar binnen kwa kleur staat supper heb ik ook gedaan en ben er nog mee bezig ;) naar de vakantie maar even de midden console of ik haal hem morgen los :P dat kan ook hahahaha