illko´s micra

Gestart door illko, 18 juli 2008, 08:41:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

zeer nette auto, ziet er prima uit.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Gaaf autootje!  :duim:

Vind die dashboard echt gaaf, blijft dat wel zitten?

(als je official clubmember wilt worden geef je maar een gil :))

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

illko

thanx allemaal. ja, blijft supergoed zitten, heb het dashboard beetje opgeschuurd, plasticprimer erop, en 2 laagjes lak, zonder aflak. er komen geen krassen in, tenzij je zoals ik, je micra als verhuiswagen gebruikt :-\.  was in 1 dag gebeurt! dashboard losgehaald zonder stuur te verwijderen gespoten, laten drogen en savonds er weer in. :duim: en ja misschien word ik wel lid, lijkt me leuk.  eerst mn geld maar eens in mn koppeling steken :(

Taxloss

bij mij blijft het ook prima zitten geen probleem en het staat ook nog eens leuk. kan niet beter. hahaha.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

illko

heb je fotos van je interieur, taxloss? ben nl. wel heel benieuwd, heb nog weinig gespoten dashboards gezien van een micra. wil de mijne helemaal glad schuren en in een donkere metallic spuiten en dan supermatte lak eroverheen. ook de deuren enzo. :D

MicraMuts

Dashboard eruit halen is nog wel een best werkje toch?

Ik heb ook wat delen gespoten op de deur, maar dat blijft dus niet echt zitten, en ga ik binnenkort weer overnieuw doen  ::)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

illko

ik vond het dashboard eruithalen eigenlijk ontzettend meevallen, denk een uurtje!! goed kijken waar de schroefjes zitten, midden console loshalen, en....heel belangrijk, als je zoals ik je stuur laat zitten, de richtingaanwijzers links en rechts van je stuur losschroeven. verder heb ik alle verwarmingsopeningen en knopjes een andere kleur gegeven dus die moet je ook nog losschroeven.

ik weet niet wat je precies gespoten hebt van je portieren, maar het belangrijkste bij veelgebruikte delen: plasticprimer! en...heel veel aflaklagen in mijn geval 4 tot 5 lagen hoogglans!!! en eigenlijk 4 dagen uit laten harden. je kan het wel eerder monteren maar het is nog wel zacht dan.

rob

ik heb ook me hele intreur onder handen genomen kijk maar bij mijn rode monster ;)

ben nu van plan de midden console aan te pakken ;) elk deeltje wat makkelijk los kan is al bijna gedaan bij mij :P mischien dat ik ooit nog me dash bord bak er uit haal (a)

dashboard is volgens mij best karwei ja @ marleen ;)

maar eerst maar weer me hoedenplank doen de stof die ik had genomen is verkleurt naar zwartgrijs inplaats van zwart! pak maar stukje sky denk ik

illko

leuk gedaan hoor rob :duim: en het dashboard is echt peanuts als je goed bent met een kruiskopschroevedraaier. ik heb het in 1 dag in mn eentje gedaan (incl. spuiten)

rob

netjes ;) ah oke maar vind dat rood grijs best apart ;) trouwens je hebt de midden console los gehad he? blijft de radio nog ergens aan hangen? of komt die gewoon los te liggen als die er af is???

illko

radio moet er eerst uit, dan middenconsole-frontje, en dan moet je de middencinsole, met de verwarmingsknoppen etc losschroeven, dus radio heb ik er gewoon uitgehaald

illko

let niet op de verhuisschade, en het stof op de deur en de bovenstijl zijn nog aan de beurt voor spuiten, maar dit was echt zo gedaan

[verwijderd door de beheerder]

illko

de armsteun dik in de lak!

[verwijderd door de beheerder]

Michiel

Erg netjes, als mijn auto het weer eens doet ga ik dit ook doen :)

rob

ziet er erg netjes uit ;) ik was nieuwschierig naar de radio of die kon blijven zitten of wat dan ook ;) maar oke die moet er dus totaal uit thnx voor die tip dat was me nog niet duidelijk geworden ;)