illko´s micra

Gestart door illko, 18 juli 2008, 08:41:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

illko

gaat het een beetje met je auto michiel? en als jullie nog spuittips nodig hebben hoor ik het, heb inmiddels mn hele interieur eruit gehad, en spuit wel eens op mn werk. heb een eigen spuit.

rob

Citaat van: illko op 19 juli 2008, 19:50:05
heb een eigen spuit.

daar kan ik wel wat op zeggen maar goed :P hihihi

ik doe het altijd met een rollertje ;) werkt ook perfect duurt wat langer maar ik vind het resultaat net zo netjes ;)
vind dat een spuitbus zoveel vernevelt

illko

heb je helemaal gelijk in, de kleurlak gaat prima met de roller, maar hoogglans blanke lak aflakken 4 keer met de roller moet ik nog zien.

rob

ik gebruik hoogglans verf ;) lak nog niet gebruikt ;)

illko

ik gebruik voor mn auto alleen maar autolak,.....en die moet je op veelgebruikte delen blank aflakken, en ik vind de glans dieper en mooier als je blank aflakt

rob

ja dat is waar ;) mischien als hij minder word dat ik hem keer over doe ;)

heb wel zo iets van: doe niet te gek veel meer aan me auto maar ga hem wel net zo lang rijden tot hij echt op is!!

MicraMuts

Ik had precies zo gedaan zoals je zegt, maar denk inderdaad dat ik het te snel weer in de auto heb gedaan.. en er zit een werkje in de grepen die ik heb dus das best *** zeg maar  :)

Maar ziet er wel mooi uit dat van jouw!  :duim: Ik heb zelf me deurpanelen met sky gedaan en wou de achterdelen ook nog doen maar dat wil niet dus die ga ik binnenkort ook spuiten.

Doe het gewoon weer overnieuw, houdt je bezig zeg maar  ::)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

hahahaha ja en het leeft weer is op hahahaha (a)

ik heb geen werkje op me handgreepen :P heb ze gewoon net zo lang geschuurd tot ze helemaal glad waren :P zat ook een of andere zooi op die wit uitsloeg toen ik ging schuuren :S

illko

mijn handgrepen blauw gespoten :) , en als ik alles aan de buitenkant gespoten heb, dan ga ik even flink in de weer met mcguiars. Tis nodig zoals je ziet! zitten overal krassen

Larrs

Dat heb je mooi gedaan.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob


illko

eindelijk verlagingsveren!!!!!marcel :duim:, wat rijdt dat lekker zeg! strak door de bochtjes, en niet meer zo nerveus op de snelweg 8)

Bea

netjes gespoten, ziet er toppie uit!!

illko

niet zo laag als de saxo ;D, maar het rijdt heerlijk :duim:

rob

lekker he ontspannen op de snelweg ;) hoe vind je de opritjes gaan nu trouwens?
ik vind de opritten in een bocht omhoog erg lekker gaan met verlaging