Mijn nieuwe micra

Gestart door Bea, 14 juli 2008, 17:07:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bea

Nou ik heb een gesprek gehad met de vestigings- en aftersalesmanager.
na het doen van mijn verhaal, kreeg ik te horen dat een aantal problemen bekend waren dat dat ze hier al druk mee bezig waren het op te lossen.
Mijn problemen wilde ze ook graag oplossen, toen vertelde ik dat ik geen vertrouwen meer heb in hun werkplaats (hier konden ze wel inkomen) maar om ze toch nog een kans te geven heb ik met hun oplossing ingestemd.

Ze komen de auto bij mij thuis ophalen (en ik krijg een leen auto) en hij word van binnen en van buiten helemaal gedaan.
Het is dus ff afwachten nog en dan ben ik er helemaal klaar mee ;), kan eindelijk de xenon erin :D:D

MicraMuts

Wel netjes dat ze toch nog met een oplossing komen, hopen dat ze die oplossing niet verprutsen

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Bea

Citaat van: MicraMuts op 06 oktober 2008, 11:43:42
Wel netjes dat ze toch nog met een oplossing komen, hopen dat ze die oplossing niet verprutsen

idd, dit is ook de laatste kans heb ik gezegd ;)

the legend

Als ik dit verhaal zo lees is dat goeie reclame voor Nissan :-\
Gelukkig is de Nissan dealer bij ons toppie :duim:

rob

ben benieuwt heb ook al op een van hun werkplaats medewerkers lopen vloeken voor je :P die ken ik namelijk en komt uit me buurt en die voelde zich niet zo happy toen ik zo tekeer ging :P

Micra SRi

Hopenlijk wordt het goed opgelost.
Maar het feit blijft, Koops is niet Nissan vriendelijk heb ik zelf genoeg ervaren.

Toen Maarssen een Koops vestiging had, was deze zeer klantvriendelijk. Omdat ze het zo goed deden,
besloot Koops deze te sluiten om Koops Overvecht te promoten.
Andere Nissan Dealers zijn veel beter bv.bij van Miltenburg  in Montfoort.

Ik word toevallig (als oude klant) vrijdagavond door Koops Utrecht opgebeld, of ik bereid was de APK
keuring met een speciale actie bij hun te laten doen, ik heb geen belangstelling.
Succes
gr.
Luigi

Bea

Citaat van: rob op 06 oktober 2008, 16:21:46
ben benieuwt heb ook al op een van hun werkplaats medewerkers lopen vloeken voor je :P die ken ik namelijk en komt uit me buurt en die voelde zich niet zo happy toen ik zo tekeer ging :P

Joh, misschien heeft hij wel helemaal niet aan mijn auto gezeten ;) das ook lullig

Bea

Citaat van: Micra SRi op 06 oktober 2008, 19:06:41
Hopenlijk wordt het goed opgelost.
Maar het feit blijft, Koops is niet Nissan vriendelijk heb ik zelf genoeg ervaren.

Toen Maarssen een Koops vestiging had, was deze zeer klantvriendelijk. Omdat ze het zo goed deden,
besloot Koops deze te sluiten om Koops Overvecht te promoten.
Andere Nissan Dealers zijn veel beter bv.bij van Miltenburg  in Montfoort.

Ik word toevallig (als oude klant) vrijdagavond door Koops Utrecht opgebeld, of ik bereid was de APK
keuring met een speciale actie bij hun te laten doen, ik heb geen belangstelling.
Succes
gr.
Luigi


Ik zal ook zeker het onderhoud e.d. bij een andere dealer laten doen, maar dit moeten hun echt oplossen.

Ze komen volgendeweek dinsdag de auto ophalen dus ben heel benieuwd!

Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

Red Racer

dit is goed om te horen Bea, kan je eindelijk eens met een knappe fatsoenlijke auto weer gaan rondrijden.

idd hopen dat ze dit ook weer niet verknallen dan ben je nog verder van huis af.

Veel suc6 verder met je micratje.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

illko

kom zelf uit bilthoven, en ben speciaal naar montfoort gereden voor nissan dealer miltenburg in montfoort. zoals micra sri al zegt, altijd goed en serieus behandelt daar, hoop dat ze het weer voor elkaar krijgen, dan wordt dat mijn nieuwe nissan garage :duim: ben benieuwd naar jouw uitkomst. succes ;)

Bea

Ik ben idd ook bereid verder te rijden voor een goede garage. (dit doen we immers met de saxo ook ;) )

Ik laat jullie zeker weer weten hoe het afloopt natuurlijk :D

rob

we zijn benieuwt en zitten denk ik wel weer op ons puntje van onze stoelen om vervolg af te wachten benieuwt ook wat voor leen auto je krijgt

Bea

vandaag heeft de dealer gebeld. (zou de auto vandaag weer ophalen)

De auto is gepolijst, alle krassen zijn eruit maar ze willen hem eerst helemaal laten drogen ??? en maandag kijken of alle krassen er echt uit zijn ???
Snap het verhaal niet helemaal, lijkt mij onzin als de auto gepolijst is dat hij moet drogen maar goed ik geef ze het voordeel van de twijfel.

Maandag gaan ze me bellen over hoe of wat, ben benieuwd wil ook zsm van die note af wat dat ding rijd echt voor geen meter.

Red Racer

Goed om te horen Bea, dat je micra weer knap er uit komt te zien.
Als je je auto laat polijsten hoef je m maar 2 of 3 uur te laten drogen en inwerken.

maar ben benieuwd hoe ie er weer uit ziet naar die onderneming, hoop het weer als nieuw!


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]