Mijn nieuwe micra

Gestart door Bea, 14 juli 2008, 17:07:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Igor

Leuke foto's ter voorbeeld voor en na verlaging:


Voor:


Na:

Bea

#16
Afgelopen vrijdag mijn micra weer opgehaald, het dak is opnieuw gespoten. (dat is wel netjes gebeurt)
Maar wat zag de auto eruit zeg :'(

- De hele binnenkant zal vol met zwarte vingers
- Overal zaten voetstappen, op de dorpels, op het middenconsole, op de deuren en zo kan ik nog wel ff verder gaan.
- krassen op de achter deur
Zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Ik had vorigeweek al de aftersales manager gesproken over de gang van zaken, maar dit sloeg echt alles  :o
Morgen ga ik die man weer bellen en hij zal echt met een oplossing moeten gaan komen wat dit ga ik echt gewoon niet pikken, zo niet ga ik naar Nissan nl.

Zijn er hier toevallig nog meer mensen met (hele) slechte ervaringen bij de dealer in Utrecht????

rob

jeetje niet normaal zech! dat kan echt niet zo vind ik!

Bea

Citaat van: Mystical Green op 21 september 2008, 18:03:18
Hulp nodig ?

hoe bedoel je??

Ik ga morgen bellen en als ze geen  bevedigende oplossing hebben ga ik via nissan nl (zullen ze wel niet leuk vinden, maar dan hebben ze pech ;) )

Bea

Citaat van: rob op 21 september 2008, 18:51:45
jeetje niet normaal zech! dat kan echt niet zo vind ik!

ik ook niet maar tja het is wel gebeurd.
maar ik laat het er niet bij zitten hoor, ze zullen aan mij nog een hele kluif hebben hahahahaha (weten ze alleen nog niet ;) )

Taxloss

heel goed, als je ergens je tanden inzet moet je zeker niet meer loslaten!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Heiko

Ja, ik heb ook hele slechte ervaringen met de Nissan Dealer Utrecht (Overvecht). Zaken in rekening brengen die niet gebeurt zijn, of te duur aanslaan. etc.

Kunnen we niet ergens een blacklist maken met te mijden adressen? Dus niet alleen dealers? Kan alleen aangevuld worden door middel van goed onderbouwde verhalen natuurlijk, wil onnodig modder gooien voorkomen.

Het hoofddoel moet zijn ons te beschermen voor dit soort praktijken bij dealers en andere garages. Kan een hoop ergernis en geld schelen.

Red Racer

dat is niet best Bea, ronduit SCHANDALIG.

Gewoon bij zijn ballen grijpen en niet meer los laten totdat hij geld of dergelijke terug geeft.

anders komen we wel met de club lang om m ff aan te pakken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bea

Bedankt voor jullie reacties.
Heiko, dat is misschien een goed idee om voor andere (en onszelf natuurlijk een hoop ellende te voorkomen.

Idd laat ik dit niet zomaar over mijn kant gaan.
Vandaag was mij beloofd dat ik teruggebeld zou worden, maar zoals verwacht...... helaas ze hebben de telefoon niet kunnen vinden denk ik.
Dus de brief voor Nissan nl ligt klaar en die gaat zo op de fax, kijken of ik daar wel een reactie van ga krijgen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Micra SRi

Is de auto soms gespoten bij Koops Bunschoten?
Ik heb  ook een probleem gehad, zover dat Centraal Beheer een deel van het schade bedrag heeft terug geeist omdat ik heb geklaagd dat er onderdelen  op de factuur stonden die niet waren vervangen.
Mijn auto was ook vies en smerig afgeleverd.
Ik meen dat ik al eerder op dit forum heb aangegeven dat Koops Utrecht slecht is.

Succes verder.
gr.
Luigi

Bea

Citaat van: Micra SRi op 22 september 2008, 20:26:27
Is de auto soms gespoten bij Koops Bunschoten?
Ik heb  ook een probleem gehad, zover dat Centraal Beheer een deel van het schade bedrag heeft terug geeist omdat ik heb geklaagd dat er onderdelen  op de factuur stonden die niet waren vervangen.
Mijn auto was ook vies en smerig afgeleverd.
Ik meen dat ik al eerder op dit forum heb aangegeven dat Koops Utrecht slecht is.

Succes verder.
gr.
Luigi


Klopt idd daar is hij gespoten, dit valt voor mij onder de garantie dus ik zal geen factuur ervan krijgen.
Ik heb idd ook eerder ergens gelezen dat koops Utrecht niet zo'n beste garage is, maar helaas had ik toen de auto daar al gekocht.

Zat jou auto ook onder de zwarte vingers en vieze schoenen toen je hem terug kreeg?

Ik ga morgen Nissan nl bellen of de fax goed is aangekomen en dan ff afwachten wat de reactie zal zijn, maar klaar zijn ze igg nog niet met me ;)

Bea

vandaag nissan nl gesproken en die gaan maandag de dealer bellen om hun verhaal te horen.
Maandag hoor ik dus hoe het verder gaat, maar 1 ding is voor mij duidelijk Koops Nissan Utrecht komt niet meer aan mijn auto ben benieuwd en natuurlijk hou ik jullie hier op de hoogte.

Red Racer

we wachten opgewonden in spanning af hoe nissan Nl er op reageert.

Het liefst zouden we geld willen zien voor de schoonmaak en reparatie.

we stay in touch


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bea

Citaat van: Red Racer op 26 september 2008, 19:25:38
we wachten opgewonden in spanning af hoe nissan Nl er op reageert.

Het liefst zouden we geld willen zien voor de schoonmaak en reparatie.

we stay in touch

Ik wacht idd ook in spanning af.

Het liefste wil ik gewoon een ECHTE NIEUWE AUTO, maar dat zullen ze wel niet doen. (al gaf de persoon van Nissan NL wel toe dat ik zo niet echt een nieuwe auto gekregen heb)

Taxloss

Nee precies. Ik ben heel benieuwd wat de opties zullen zijn. Ik hoor het wel!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...