Mijn nieuwe micra

Gestart door Bea, 14 juli 2008, 17:07:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

ben ook benieuwt maar ja we zullen zien ik kom er ook niet meer nu!

dat is toch de gene die op de autobloulevart zit???

Bea

idd op de autoboulevard overvecht.

Ben ook heel benieuwd naar de opties, maar hij gaf al aan dat de dealer het eigenlijk op moet lossen :( (dus ben er bang van, want jullie zullen begrijpen dat die niet meer aan de auto mag komen wat mij betreft)

Zal ff foto's uploaden hebben jullie ook een beetje een idee ;)

rob

nou uhm daar werkt dus een maatje van me... (nou maatje kan met hem omgaan :P)

maar was er ook al niet zo kapot van moest toen lang wachten voor ik werdt geholpen om me bovenste vulstuk van de ruitenvloistof op te halen pffff toen stond al voor mij vast daar kom ik niet meer

Bea

Hierbij een aantal foto's

De plek op mijn mat. (ik heb geprobeerd deze eraf te krijgen, maar helaas


De krassen op de linker achterkant.


De krassen op de linker voordeur.



Krassen op de rechter achterkant.


De spuitrand in de dakgoot


De vlekken die nog over zijn op het dashboard.



Zo hebben jullie een beetje een idee, er zijn nog veel meer foto's die ik heb opgestuurd maar daar zal ik het forum niet mee vullen ;)

Bea

Citaat van: rob op 26 september 2008, 22:30:30
nou uhm daar werkt dus een maatje van me... (nou maatje kan met hem omgaan :P)

maar was er ook al niet zo kapot van moest toen lang wachten voor ik werdt geholpen om me bovenste vulstuk van de ruitenvloistof op te halen pffff toen stond al voor mij vast daar kom ik niet meer

tja idd  ::)

rob

nou nou ja had je auto wel is schoon mogen maken bea :P hahahaha

maar dit is echt schandalig dacht dat mijn moeder pech had toen ze haar autotje terug kreeg naar het spuiten en er opzetten van de nieuwe voorbumper destijds

ze heeft er een flinke kras aan over gehouden op het dashboard omdat ze de nieuwe bumper in de auto hadden vervoert naar de spuiter

Red Racer

Dit is echt niet om aan te zien.
als je zelf als mointeur aan een auto bezig bent moet je zo voorzichtig mogelijk met die auto omgaan dacht ik zo.

die krassen op je bumpers zijn hlemaal erg en dat interieur :'( om te janken.
zo die foto's te zien vind ik je lak echt HEEL mooi ook  al is het zwart.

kan je geen andere mat daarzo laten plaatsen door het bedrijf dan?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

Bea

Ik zou hem graag gaan schoonmaken, maar dan is al het bewijs weg er is al zoveel bewijs weggepoetst :(

Citaat van: Micra_powerk10 op 28 september 2008, 01:02:46
Rechtsbijstand?

Ik ga eerst kijken of ik het via Nossan nl op kan lossen, zo niet dan gaat idd de rechtsbijstand erachter

rob

weet je wat leuk is je auto schoon maken met color X :P haha dan krijg je zelfs oude krassen weer te zien naar paar keer wassen zo ben ik er achter gekomen dat ze bij mij flink met een kleur stift bezig zijn geweest :(

Bea

Nou na heel vaak gebeld te hebben met Nissan NL, heb ik te horen gekregen dat het een probleem van de dealer is en hun (eigenlijk) niets kunnen betekenen.
Ze gaan morgen nog één maal bellen met de vestiging Utrecht, dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
Ik heb besloten nog één maal een poging te wagen en heb de directeur een mail gestuurd met de vraag om een gesprek en anders ga ik de rechtsbijstand inschakelen.

Iemand anders nog iedeën???

Taxloss

Ehm, ik zou ook naar re3chtsbijstand gaan en kijken of deze mensen je kunnen helpen. Je kunt wel zelf allerlei dingen gaan ondernemen maar ik denk dat het daar alleen maar ingewikkelder van wordt. Ik wens je veel succes van deze kant!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Micra SRi

Heb ik toen ook gedaan.
Succes verzekerd.

In mijn geval heb ik van te voren foto' s gemaakt en ook daarna, zodoende heb je een betere bewijslast.
Succes verder.
gr.
Luigi

Bea

Ik heb nu idd ook veel foto's gemaakt eerst dacht ik daar helaas niet aan.
Wat mij wel opviel is dat ik de directeur een mail heb gestuurd en dat binnen 5min er 2 mensen van Utrecht aan de lijn hingen omdat ze het willen oplossen.

Ik heb maandag dus een gesprek en ben heel benieuwd, tegen mijn man hebben ze gezegd dat ze het voor meer dan 100% op willen lossen.
en zoniet......dan ga ik idd naar de rechtsbijstand.
Ik heb overal aantekeningen van, de rechtsbijstand zal ook vragen wat ikzelf heb gedaan om tot een oplossing te komen.

Luigi: welke rechtsbijstand heb jij ingeschakeld? die bij de autovezekering zit of die je los hebt afgesloten? Ik heb ze namelijk allebei en moet dan dus kiezen welke van de 2 ik inschakel.

Micra SRi

Van mijn autoverzekering.
Succes.
gr.
Luigi