2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Rob

hij moe nog ff in kakken @ verlaging dat gaat vanzelf :) bevalt het goed?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

chiba_kun

De eerste woonwerk kilometers zitten erop en dat bevalt supergoed. Overhellen en duiken tijdens remmen doet de wagen nu nog nauwelijks en dat rijdt wel zo prettig. Is wel flink stugger hoor, maar niet teveel om oncomfortabel te worden. Ik ben er heel erg blij mee.

Nu nog ramen laten tinten achter en de velgen zelf proberen op te knappen en dan zijn wel al een heel eind in de goede richting.  :)

chiba_kun

Voor:


Na 30/30 Apex:




Ik weet niet of de veren nog verder inzakken, maar ik vind het eigenlijk wel prima zo hoor.  ;D Voor mij is die laag genoeg, behoorlijk stug nu maar toch nog wel redelijk comfortabel, maar het stuurgevoel is me een partij vooruit gegaan, ook geen last van deinen meer en zijwind heb ik nu ook heel veel minder last van. Ik ben er echt blij mee!  8)

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: chiba_kun op 27 maart 2013, 08:51:55
Ik weet niet of de veren nog verder inzakken, maar ik vind het eigenlijk wel prima zo hoor.  ;D Voor mij is die laag genoeg, behoorlijk stug nu maar toch nog wel redelijk comfortabel, maar het stuurgevoel is me een partij vooruit gegaan, ook geen last van deinen meer en zijwind heb ik nu ook heel veel minder last van. Ik ben er echt blij mee!  8)

ben ik het helemaal mee eens :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Zojuist nog iets gekocht voor de Micra. Wel leuk om de Micra een klein beetje 'JDM' te maken. ;)


Ik had er al maanden 1 klaarliggen, maar die is voor een K12/K13, bovenstaande dus voor de K11.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

GTIMAN

Staat veel beter zo!
In mijn ogen ook laag genoeg en je kunt nog redelijk over drempels heen.
De veren zullen nog iets inzakken.
Grtz


Ronald


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Joery-Joery