Nissan Micra 1.0 uit 1995

Gestart door kilzone, 06 april 2008, 22:21:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kilzone

Citaat van: MicraMuts op 03 mei 2008, 01:56:52
Hoop wel dat je goed geschuurd hebt.. anders krijg je hetzelfde als mij..

Het ziet er wel goed uit!  :duim:

Schuren, niet echt.

Ik dacht bij de eerste handgreep die ik gespoten had. SHIT :S
Allemaal silecone.

Me pa had nog een bus van Silkens Antie Silecone, daarmee goed met een doek ingevreven, toen spuiten, en PERFECT. Had ook na het even licht opschuren met 400 schuurpapier even in de plastic primer gezet.

Heb echt veel dingen groen gemaakt. Zien julie morgen op de meeting wel. (degene die heen gaan) En voor de gene die daar niet zijn staan er morgenmiddag wel een aantal foto's op.
Nissan Micra 1.0lx


Taxloss

ik heb dat ding al gespoten die boven je tellers. is erg mooi geworden en het midden gedeelte heb ik ook gespoten.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

kilzone

Citaat van: Taxloss op 03 mei 2008, 23:50:44
ik heb dat ding al gespoten die boven je tellers. is erg mooi geworden en het midden gedeelte heb ik ook gespoten.

Heb ik ook gedaan. En dat zekeringklepje, en die 2 plaatjes helemaal voor tegen het raam aan. De bovenste ring van de pook, dashboard kastje, en het kunstof aan de deur (behalve raamslinger)

Zie je straks wel.
Nissan Micra 1.0lx


kilzone

Dinsdag komt Carglass om mijn voorruit te vervangen. Hier zat een vochtplek rechts onderin me voorraam, en deze kan ik voor 75 euro laten vervangen (Eigen Risico). Ik had gezecht dat er een ster in zat, dus had ik bij deze er vandaag een in gemaakt.



Nissan Micra 1.0lx


Michiel

Moet zeggen dat dit een aparte plek is om een ster in te krijgen, voor steenslag kun je hem in ieder geval niet door laten gaan, dat is een ander soort inslag namelijk.

Taxloss

vervelend. maar mooi dat je hem voor een klein bedrag kunt laten maken, ik kan me herinneren dat het maken van mijn ruit me toen 290 heeft gekost. Bij de lada dealer die was het goedkoopst hier. haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

kilzone

ik had er een vochtplek in, vandaar dat ik een nieuwe wou, en voor een vochtplek krijg je geen nieuw raam, dus dan maar een ster erin slaan.
Nissan Micra 1.0lx


Taxloss

misschien stom en slap, maar ik zou zoiets nooit doen... haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Micra_powerk10

Weet niet waar je geweest bent, maar wij zetten gewoon nieuwe ruit en dienen het in bij de verzekering!, Verzekering komt nooit controleren

Dusja..
Citaat van: kilzone op 04 mei 2008, 22:42:03
ik had er een vochtplek in, vandaar dat ik een nieuwe wou, en voor een vochtplek krijg je geen nieuw raam, dus dan maar een ster erin slaan.
I am only the driver..
Ford USA Mustang

kilzone

Weer een nieuwe update. Jah, eindelijk.

Ik ben naar de sloop geweest omdat ik me motorkap wou aanpassen door er booskijkers aan te lassen, en dan opnieuw over te spuiten.

Ook heb ik voor 2 tientjes een mooie spoiler gevonden van de micra die rond je achterraam zit. erg mooi.

Daarna lak, blankelak en plamuur wezen halen. WAT DUUR ZEG:P 155 euro. (halfe liter metalic lak is 60 euro)(op kleur gemengd)

Hier wat foto's van wat ik allemaal aan het doen ben.

Aankoop:



tot nu toe:



Net niks voor het geld:P :



Spoiler (bijna zelfde kleur) :

Nissan Micra 1.0lx


rob

nice man keep up the good work!

Arno

Nice ziet er allemaal goed uit.

kilzone

#87
Dat moet er ook goed uit zien. haha
ga hem donderdag in de lak zetten, en na de glanslaag (als die droog is) zal ik direct weer een foto posten.

Als de kap goed gelukt is ga ik me spoiler, en me grille (waar ik het horizontale tussenbalkje uit ga zagen) en mischien nog me spiegels overspuiten.

Ook wil ik me kuntstof strippen er aan de zijkant afhalen, maar weet niet of dat wel mooi is, omdat die lak daaronder nog de orginele kleur is, en het overige mischien al een paar tinten verkleurd is.


Daarna wil ik nog achter een ibiza cupra lip zetten, en dan me gehele bumper overspuiten.
En een Laguna lip aan de voorkant eronder zetten, en ook alles over spuiten.

Dus als iemand nog aan een van deze 2 lips kan komen, ik heb intresse.
Nissan Micra 1.0lx


Arno

Ik denk dat je het wel gaat zien als je ze eraf haalt. Een metallic kleur verschiet niet zo heel veel maar de top laag heeft wel minder te leiden gehad onder de strips.


kilzone

Ga ze er gewoon afhalen, want 1 laat toch al los. Als het niet staat, plak ik ze weer  terug.
Nissan Micra 1.0lx