Nissan Micra 1.0 uit 1995

Gestart door kilzone, 06 april 2008, 22:21:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kilzone

#45
Ik heb nu een powerfilter erop gezet, maar betwijfel of dat geluid nu door de powerfilter komt, of dat me pijp lek is? Kan meest niet toch? 1 maand geleden vervangen. Dus maakt het powerfilter dan zo'n rot herrie?

Als ik mijn gas tot een bepaald punt hou hoord hij net als normaal, maar als ik hem verder intrap dan komt er toch een dof geluid. En me auto begint wat te trillen. Iemand hier een verklaring voor?
Nissan Micra 1.0lx


Larrs

Citaat van: Mystical Green ® op 29 april 2008, 22:32:09
mooi he heb ik ook
Vooral in een tunnel of onder een brug, even een versnelling terug en flink gas bij geven. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

kilzone

Waarom begint me auto dan wat te trillen? omdat hij dan teveel lucht krijgd ofzo? Weet niet of een powerfilter goed voor je motor is.

[verwijderd door de beheerder]
Nissan Micra 1.0lx


nismo

Haha, dat trillen is gewoon dat beetje extra vermogen denk ik, of je motorsteunen zijn niet meer al te best.

En het geluid is idd net een lekke uitlaat, lekker schel, maar heerlijk onder een viaduct of tunnel, koppeling in en gas erop! En als je vrijwel geen gas geeft hoor je als het goed is niks.

Maar je kunt het zondag nog wel bij de andere horen denk ik of het anders klinkt of niet.

Anti autostyle!!

kilzone

Jah, ik ga wel met me orginele filter heen, en neem me powerfilter mee. Anders zit ik 1,5 uur heen, en 1,5 uur terug in die herrie :P
Nissan Micra 1.0lx


kilzone

#50
Gister me powerfilter indirect (met 1,5m 60mm buis) naar onder het motorblok gebracht, en daar het powerfilter gemonteerd. (30cm van de weg af) Nu maakt hij wel een sportgeluidje, maar dat lekke uitlaat gebeuren is gelukkig weg. Geluid komt boven je muziek uit. Heb de buizen gisteravond even met pvc lijm gelijmt en blauw gespoten. Vanmiddag komen hiervan een paar foto's te staan.
Nissan Micra 1.0lx


kilzone

Toch maar een paar foto's van me micra met de velgen eronder. Heb de kaartlezer weer, dus kan ik die foto's even posten.

[verwijderd door de beheerder]
Nissan Micra 1.0lx


kilzone

Nog 2 van alleen de banden

[verwijderd door de beheerder]

[verwijderd door de beheerder]
Nissan Micra 1.0lx


Michiel

Ziet er goed uit, achterlichten zijn ook wel goed gelukt zo te zien :duim:

kilzone

Citaat van: Michiel op 01 mei 2008, 09:38:12
Ziet er goed uit, achterlichten zijn ook wel goed gelukt zo te zien :duim:

Ik heb ze nog iets meer groen gespoten. Vond dit net te licht. Weet niet wat nu mooier is. Licht of donker. Je kan ook niet al te donker, anders helpt je verlichting niet meer natuurlijk
Nissan Micra 1.0lx


kilzone

#55
Waarom staat me deur nou weer op een kier  :(
Nissan Micra 1.0lx


nismo

Ziet er goed uit met die velgen! Netjes geworden!

Maar die deur op een kier, die is idd eigenlijk goed dicht gedaan of niet?

Anti autostyle!!

kilzone

Heb het wel eens vaker als ik hem dichtdoe dat hij wel eens op een kier staat, dan doe ik onder het rijden (90kmh :P ) me deur even open en doe ik hem weer dicht. Doe gewoon te voorzichtig met me deur dichtgooien denk ik
Nissan Micra 1.0lx


MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

kilzone

#59
Me powerfilter zit erop. Hier wat foto's

Foto1: Rood omcirkelde gedeelte wil ik nog een stuk flex slang tussenmaken ivm krachten die op buis komen te staan.

Foto2: Powerfilter komt mooi voor de gril uit


Foto3: Bovenaanzicht naar beneden.

[verwijderd door de beheerder]
Nissan Micra 1.0lx