De belgische micra

Gestart door micra3, 10 maart 2007, 17:49:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MicraMuts

 ;D ok scheelt alweer!!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Micra SRi

Mooie Micra,
Succes verder.
vr.gr.
Luigi

micra3


micra3

#78
dus zoals beloofd de velgen voor op mijn micra en ze staan erop. :duim: ^-^
maar vanachter is het goed maar vanvoor steken ze eruit daarom dat ik die verbreders van micra nodig heb.  :(
Maar het is mooi erop. ;)

moet nog bij mijn nonkel gaan om die verbreders van k10 super s te proberen op mijn micra. :-\
En als dat en de originele niet lukt dan ga ik voor de universele van auto style.




[verwijderd door de beheerder]

[verwijderd door de beheerder]

nismo


Anti autostyle!!

MicraMuts

zeker weten! Mooie velgen!  :duim: :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

micra3

dank je dus nu ziet iedereen dat het mogelijk is om duitse merken op een japanse auto te plaatsen.
Komen van een golf3 heb ze aangepast en nu zitten ze op de mijne. ;)

Maar nog alleen vooraan is het probleem.

Michiel

Vreemd dat zo zo uitsteken, zal toch met de velg te maken hebben denk ik, volgens mij heeft niemand anders er zo last van dacht ik...

MicraMuts

dat zitten ze denk ik tegen de naaf aan ipv erin.. of zie ik dat nu weer verkeerd?

Inderdaad heel raar, denk dat je hier in nl niet door apk zou komen, of wel..

Zal morgen eens kijken bij mezelf..



http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Michiel

Misschien de verkeerde naaf-ring? Anders een goede bestellen voor dit type velgen...

Challenge

bij mij steken de voorbanden ook een stuk verder uit dan de achterkant.
zo ver heb ik nergens geen problemen mee...
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Ed

Er is een bepaling voor maar is volgens mij geen 3 cm in breedte uitsteken.
Ik weet dat er voor dit geval een maximaal verhaaltje op van toepassing is.
Ik ga even zoeken in de boeken,en ik ga hier op terugkomen.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

MicraMuts

ik dacht 2 cm  maar kan het zo ff niet vinden in de apk voorschiften.. alleen dit..

Artikel 5.2.27

banden
Keuringseisen personenauto's, ophanging

(c) RDW (opgemaakt door I. Pantic

Keuringseisen   Wijze van keuren
1.   De wielen van personenauto's moeten zijn voorzien van luchtbanden.   Visuele controle.
2.      De banden mogen geen beschadigingen vertonen waarbij het karkas zichtbaar is.
3.      De banden mogen geen uitstulpingen vertonen.   Leden 2 en 3. Visuele controle, terwijl de personenauto zich boven een inspectieput of op een hefinrichting bevindt, waarbij het wiel wordt rondgedraaid.
4.   De profilering van de hoofdgroeven van de banden moet over de gehele omtrek van het loopvlak ten minste 1,6 mm bedragen, met uitzondering van slijtage-indicatoren.   Visuele controle, terwijl de personenauto zich boven een inspectieput of op een hefinrichting bevindt, waarbij het wiel wordt rondgedraaid. In geval van twijfel wordt de profieldiepte gemeten met de profieldieptemeter.De minimale profieldiepte wordt gemeten in de brede groeven waarin door de fabrikant de maximale diepte is bepaald, alsmede in de groeven waarin een slijtage-indicator aanwezig is.
5.   De banden mogen niet zijn opgesneden. Van opsnijden is sprake indien slijtage-indicatoren zijn weggesneden, indien de profielvorm van de groef afwijkt van de originele profielvorm, of indien in de bodem van de groef het karkas van de band zichtbaar is.   De wijze van keuren bij het tweede en derde lid is van toepassing.
6.   De banden op een as moeten dezelfde karkasstructuur hebben, onverminderd het bepaalde in artikel 5.18.32.ToelichtingArtikel 5.18.32 vermeldt het volgende:Personenauto's behoeven in geval van nood (bijvoorbeeld bij gebruik van een reservewiel of noodwiel) niet te voldoen aan het bepaalde in artikel 5.2.27, zesde lid, mits in dat geval de rijsnelheid en het rijgedrag worden aangepast.   Visuele controle.
7.   Het loopvlak van de banden mag geen metalen elementen bevatten die tijdens het rijden daarbuiten kunnen uitsteken.   Visuele controle, terwijl de personenauto zich boven een inspectieput of op een hefinrichting bevindt.

(c) RDW (opgemaakt door I. Pantic)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

micra3

#88
hier in belgiÃÆ'Ã,ª is het simpel ze mogen niet uit de kassen komen. dat weet ik ik weet zo passeer ik niet de controle.
En de velgen steken uit omdat het duits merk is waar spoorverbreders waren verplicht.
Ik heb ze aangepast om de verbreders van 1.5cm er tussen uit te halen.
vooraan staken ze vroeger er 2.5cm uit en achteraan 0.5cm.
dus vooraan: 2.5cm - 1.5cm = 1cm achteraan: 0.5cm - 1.5cm = -1cm (ze steken 1cm in de kassen.), en dat klopt heb het nagemeten allemaal.
Daarom dat ze nog uitsteken.

Mystical Green ik wil volgende week de lichten en de tellerunit kopen dus ik wil je graag op msn zien stuur me een mail ofzo want je laat niets weten en ik heb de lichten nodig om te plaatsen.
danku

Micra3

Ed

Hier een update over het uitsteken van de banden,mogen uitsteken en dan mag Marcel naar de volgende ronde voor de magnetron.

Inderdaad het is maximaal 3 cm in de breedte naar buiten.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed