De belgische micra

Gestart door micra3, 10 maart 2007, 17:49:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

biermagnaat

wat vervelend zeg, ben ook al een keer in de slip geraakt met de micra had uhm toen pas. ik had wat meer geluk. succes verder met het zoeken naar een nieuwe micra. een 1.3 is ook vrij zuinig hoor!

micra3

tot hiertoe blijkt het een diesel te worden heb een micra gaan bekijken dit weekend een gx model een 1.5D we zien wel als de apk goed is koop ik hem!!

We zien wel...

biermagnaat

diesel is zeker mooi zuinig. maar ik vind de toeren van een benzine zo mooi dat ik er graag wat voor over heb haha.

micra3

ja ik ook maar zoals ik al zij is goedkoper voor de portemonnÃÆ'Ã,©!

nismo

Ach je kan een diesel ook leuk laten klinken, kijk maar naar de micra van JP (uit belgie)  ;)

Anti autostyle!!

biermagnaat


micra3

je mag me altijd het email adres geven van jp.
dan kan ik het er met hem over hebben of als er iemand iets weet mag die filmpjes laten zien en uitleggen met foto's is ook goed.

Want dan heb ik weer ideen dank u .

nismo


Anti autostyle!!

micra3

de twee links die micraken geeft bestaan echter niet meer???? ???
Ik kan ze allesinds niet visualliseren! :(

biermagnaat

links werken niet meer in jou link zeg maar.

micra3

bij jullie wel ????????????
I dont get it

micra3

miss misschien moet ik me inschrijven op de site van nissan belgie of heeft dat er niets mee te maken.
Ben daar nog niet geregistreerd.

nismo

probeer maar, is zowieso wel makkelijk.. maar kan zijn dat deze gewist omdat hij deze micra al in delen heeft verkocht. Hij had iig de uitlaat eronder die marcel (mystical green) te koop heeft/had.. met 4 pijpen.

Hij had daardoor een v8 geluid volgens een autoblad..terwijl het een diesel was.. maar dat kan je wel vragen op belgische forum hoe die dat precies deed..

Anti autostyle!!

MicraMuts

Links bestaan niet meer..

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Micra_powerk10

Zonde van je auto!!!, heb je zelf niks???
I am only the driver..
Ford USA Mustang