De belgische micra

Gestart door micra3, 10 maart 2007, 17:49:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nismo

Vreemd, zo te zien heeft dat daar wel gezeten.. ik zou het niet weg halen..

Anti autostyle!!

Michiel

Als het er nog nooit heeft gezeten zitten de gaten er wel in, gewoon voorbereid zeg maar.

nismo

Ja dat snap ik, maar als je goed kijkt zie je randen zitten, gebruiksschade zeg maar, waardoor ik denk dat het er wel ooit gezeten heeft

Anti autostyle!!

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

micra3

#19
inderdaad ik heb geen servo stuur en geen airco dus is die ruimte bij mij helemaal leeg.  ^-^
Ik heb hem zo gekocht helemaal leeg het enigste dat ik heb verandert is de luchtfilter. :)

Klopt het dat het links de beste ruimte is voor die te plaatsen ofniet? ;)
Met andere woorden: Waar is de beste luchttoevoer en de beste plaats links of rechts achter de batterij dank u allesinds voor de uitleg tot hiertoe? :duim:

danku

Micra SRi

#20
Omdat links meer ruimte is, zou ik zeggen links.
Zo op de foto te zien is aan de linkerkant voldoende koude lucht toevoer mogelijk.

succes.
vr.gr.
LM

micra3

ok danku,

Ik hoop dat iedereen iets hierop zal zeggen dat ik de optimale plaats weet.
Danku

micra3

Dit waren dus de laatste foto's en ideÃÆ'Ã,«n voor de belgische micra!!!! :'( :'( :'( :'(
Hierbij verklaar ik dat ik op dinsdagavond 20/03/07 bij het terugkomen van men werk een ongeval heb gehad.
De wagen voor me begon brusk te remmen en toen ik brusk remde is men wagen beginnen slippen de "micra ziekte" (slippen gemakkelijk).
En Reed de wagen aan in de achterzijde hierbij werd men wagen "per total" verklaard. :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Hierbij een paar foto's.
:'( :'( :'( :'(
Ik ga ze missen het was me een wagentje uit de duizend!!!! :'( :'( :'(


[verwijderd door de beheerder]

micra3

pfffft i gonna miss ya we had some good times that's what we will remember!!! :'( :'( :'(

[verwijderd door de beheerder]

micra3

of er een opvolger komt normaal wel maar weet niet of het een diesel of een benzine wordt.
We zien wel allesinds een belgische micra komt er terug op. :duim:
Maar we zullen de enige echte nooit vergeten!!! :'(

Michiel

Jammer van je Micra, zelf niets aan overgehouden?

MicraMuts

 :( :( :( Zonde, zelf inderdaad niets?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Micra SRi

Het is jammer voor jou, verder alles goed?

Veel sterkte.
vr.gr.

Luigi

Jan-Paul

Sterkte!

Overigens, dat slippen aan de voorkant is sterk afhankelijk van de banden en bandbreedte die je aan de voorkant zet. Met 155 breed had mijn eerste micra daar ook flink last van. De laatste met 185 brede banden had dat nauwelijks...
Penningmeester Nissanclub Nederland

micra3

misschien dat je van de bandbreedte gelijk hebt maar het waren 4nieuwe banden van nog geen 2maanden oud. dus zou niet mogen het regende wel..!! :'( :'(

En dat die naar nederland komt betwijfel ik ik ga volledig de auto uit elkaar halen van a tot z interieure, koffer, deuren zelfs de zetels.
Al wat ik kan recupereren voor op de andere als er daar iets mee is!!! dan heb ik reserve stukken!!
En zo te zien word het een diesel 1.5D dan ga ik zuiniger rijden. Tzal dus geen power tuning meer worden :(.
Maarja beter voor de portomonnÃÆ'Ã,©.

Ik ga ze wel missen er was niets aan. en dan dat. :'( :'( :'(
Heb het er wat moeilijk mee. is dat normaal??? :'(

Dank u voor jullie steun en neen ik kwam er levend uit zonder schrammetje!