De belgische micra

Gestart door micra3, 10 maart 2007, 17:49:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micra3

hallo allemaal,
ik ben dus micra3 van belgiÃÆ'Ã,«.
Ik toon jullie dan nu even hoe de auto was!
dit zijn foto's van toen ik ze pas had.

:wave:

[verwijderd door de beheerder]

[verwijderd door de beheerder]

micra3

Dit is hoe ik er nu mee rond rijd. ::)

Maar er zijn nog veranderingen op komst. 8)

hehe :wave:

[verwijderd door de beheerder]

micra3

#2
nog 1 die er niet meer bijkon de beste. :duim:

[verwijderd door de beheerder]

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

micra3

ja was dat zwart beu van van die velgen en dus maar anders doen he zo heb ik winter velgen hehe :duim: :duim: :wave: ;D

micra3

#7
Hierachter komen er foto's hoe ik er mee in de zomer rijd.
Dat verschilt allemaal hier he de ene keer warm andere keer koud dan ineens vries.
Je kent dat wel.

micra3

hier een paar foto's van de motor natuurlijk.

Heb hem een maand geleden grote grote beurt gegeven je ziet het al niet meer. :(

[verwijderd door de beheerder]

Igor

Via PM heb je een aantal vragen gesteld, zal deze proberen te beantwoorden.

Waar je openluchtfilter opzit, is de zogenaamde luchtmassasensor oftwel je MAF. Tussen je motorblok en je filter onder je gaskabel, zie je de injectoren zitten. Het zijn er vier, dit wil zeggen dat je een multipointinjectie hebt. Dus geen cabarateur zoals jij eerder aangaf.

Heb wel een tip voor je: Plaats je openluchtfilter ergens anders. Op de positie waar deze nu zit, zuigt hij veel warme lucht aan. Dit is debet aan je vermogenswinst, ik durf te zeggen dat je zelfs vermogen nu verliest. Het geeft wel een lekker geluidje zo, precies onder je motorkap.

micra3

#10
I love the sound that's comming out. ;D
Iedereen denkt dat ik met en volledige opgefockte motor rijd, maar als er daar zo een audi a3 of golf opentrek valt het hun rap op dat het niet zo is. :( :'(.
Ik heb wel al 1 keer panne gehad tijdelijk een 5tal keer op maar 20km. het was een regenstormige dag liters regen en onderweg als ik remde en stilstond als ik dan op men gas duw viel men auto stil precies of ik zat zonder benzine. maar men tank was vol.
een vriend van me vroeg direct of ik een luchtfilter had ik zei ja dan zei die, dat is het hij neemt water op en daarom komt het dat je dat hebt.
Klopt dat!!!
Ervoor had ik dat niet dus kan wel zijn vraag het liever hier. :-\
Maar ik heb dus een injectie. joepie, joepie, joepie, joepie. ;D ;D ;D :wave: :duim:.
Voor de luchtfilter heb ik een set buizen besteld. maar heb 1 vraag waar is nu de beste plaats want je ziet op de foto heb ik zowel plaats op de rechter- als ook op de linkerzijde.
Of wel achter de batterij had ik gelezen otftewel langs de andere zijde, maar welke is de beste en koelste plaats ervoor. iemand een foto om erbij te zetten. ::)danku. Vergeet niet deze filter heeft langs bovenzijde geen lucht opening dus hoe moet ik hem plaatsen dat die toch de maximale lucht neemt.
En nog iets dit is de 75i kit van k&n dus die heeft all in one er is dus een opening in de filter zelf om de buis lucht die rechtstreeks naar de motor gaat mee luchttoevoer te geven.
Als ik dat buizenset daarop zet dan heb ik toch een gat in men filter moet ik daar dan dat buisje insteken en zo een mini luchtfilter opsteken gelijk op de buis die de lucht rechtreeks in de motor geeft. dan ga ik een k&n filter hebben en 2 mini luchtfilters.
Bij ons zeggen ze (renifleurs= Mini luchtfilter.) zie foto:


[verwijderd door de beheerder]

Micra SRi

#11
Hoi,
Kijk naar deze voorbeelden, ik ben nog niet klaar ben bezig met koude toevoerslang te maken.
Je hebt aan de linkerkant voldoende ruimte, maar aan de rechterzijde kan ook.
In ieder geval koude lucht toevoer is wel net zo belangrijk.

vr.gr.
LM





[verwijderd door de beheerder]

[verwijderd door de beheerder]

nismo

Wat heb je daar links weg laten halen, normaal zit daar toch nog van alles in die motorruimte ( en aan die gaatjes te zien heeft het bij jouw er ook op gezeten)

Anti autostyle!!

MicraMuts

zo zit ie bij mij ook!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Igor

Citaat van: nismo op 18 maart 2007, 19:48:28
Wat heb je daar links weg laten halen, normaal zit daar toch nog van alles in die motorruimte ( en aan die gaatjes te zien heeft het bij jouw er ook op gezeten)

Daar zit normaal je reservoir voor stuurbekrachtigingvloeistof. Maar goed, die is niet aanwezig bij micra3.