Aztec's Green Monster

Gestart door aztec micra, 26 november 2006, 12:05:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MicraMuts

Kan wel.. maar mag je niet mee door de apk... ff afschroeven dan..of ze onder de koplampen zetten.. ik ga ze helemaal verwijderen denk ik.. maar daar ben ik nog niet helemaal over uit..

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

aztec micra

Citaat van: aztec micra op 16 april 2007, 21:32:16
vandaag een nieuwe mijlpaal bereikt met de micra



en dat nog steeds zonder ook maar enig groot gebrek aan de auto wel vorige week een ashoes vervangen en tegelijk ook nieuwe schijven en blokken gemonteerd

zo het gaat hard met de kilometers bijna een jaar geleden stond er dus 130000 op de teller volgende week ga ik al over de 145000 km heen en nog steeds geen noemenswaardige gebreken

nismo

Volgens mij heeft heinz ooit gezegd dat als deze micra weer te koop is dat hij `m weer terugkoopt.. dus mócht je erover denken hem weg te doen meld het even aan heinz :D

Anti autostyle!!

aztec micra

Citaat van: nismo op 07 maart 2008, 19:33:05
Volgens mij heeft heinz ooit gezegd dat als deze micra weer te koop is dat hij `m weer terugkoopt.. dus mócht je erover denken hem weg te doen meld het even aan heinz :D

dat weet ik maar ik denk dat ik nog wel een jaartje ermee door rijd ten eerste heb ik hem nog niet zo lang en die geweldig  mooie nieuwe suzuki swiftjes blijven nog te duur

micrasri

niet slecht de japaners, maar geef mij maar het groene monster.

[verwijderd door de beheerder]

aztec micra

Zo vorige week heeft hij zijn grote beurt gehad alle riemen zijn vervangen, handremkabel vervangen, remschoenen, en remcilinders (alweer) zijn ook vervangen en natuurlijk de rest van de reutemeteut ( :( :( :() dus ook deze kan er verlopig weer tegenaan

nismo

Ach ja moet zo nu en dan wel eens gebeuren he.. moet je je vriendin er niet zo in laten scheuren :D

Anti autostyle!!

aztec micra

Citaat van: nismo op 28 maart 2008, 09:36:25
Ach ja moet zo nu en dan wel eens gebeuren he.. moet je je vriendin er niet zo in laten scheuren :D

meeste kilometers maak ik in deze auto ( in de andere trouwens ook ) maar zoals je weet rijd ik altijd rustig ik trap nooit onnodig het gas diep in  :D :D

nismo

Nee dat weet ik :D daarom geef ik ook gewoon je vriendin de schuld

Anti autostyle!!

denplayk12

deze nissan micra hoord bij de  club!

aztec micra

Citaat van: denplayk12 op 15 april 2008, 19:37:48
deze nissan micra hoord bij de  club!

met deze micra is de micrafanclub ooit begonnen

aztec micra

vanmiddag een pakketje ontvangen van marcel met hierin 2 nieuwe chrome handvaten deze heb ik er zojuist even opgezet aangezien het handvat van de bestuurderskant al bijna 2 maanden afgebroken was.

Volgende week even de koppaking laten vervangen en er komen 4 nieuwe bandjes op deze keer heb ik voor de vredenstein sportrac 3 gekozen



[verwijderd door de beheerder]

aztec micra

zo vandaag zijn de nieuwe bandjes op de velgen gelegd en is er een andere koppakking opgezet binnenkort maar weer even de velgen op de auto zetten en even het luchtfilter schoon maken want dat is ook behoorlijk vier



nismo


Anti autostyle!!

Ed

Nette bandjes Robert,maar ze hebben de kleppendekselpakking waarschijnlijk vervangen.
De koppakking is namelijk veel werk en een dure aangelegenheid.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed