Micra k10 van mark!!

Gestart door mark_82, 24 mei 2006, 15:41:25

Vorige topic - Volgende topic

mark_82

Citaat van: Micra_powerk10 op 09 oktober 2006, 13:11:11
Als ze het maar leveren, bij mij was het geval het pakket was op het juiste adres afgegeven maar niet afgerekend  :'( dus ik was 2x 100euro lichter  :'(

Ik heb nog niet betaald vandaar  ;) Betaal pas als ik het gezien heb.

mark_82

1 deur gedaan van de cv. Wat een werk zeg. Al die kabels weg werken.
Vandaag hopelijk nog een deur.  ::)

D3nnis

mark_82

mark_82

Gisteravond de laatste deur gedaan  :wave:
En het werkt! De knipperlichten gaan aan en uit, als je afstandsbediening gebruikt. Alle kabels netjes weg gewerkt.

D3nnis

geweldig ;) waar heb je nou je + en - op aangesloten?

D3nnis

mark_82

Ik heb een continu achter het dashboard zitten. Daar de + op aangesloten. En - kan je over op aansluiten.
Aansluiten is geen probleem, maar al die kabels.  :o

D3nnis

ja daar had ik ook last van werd er helemaal gek van.
hoe heb jij de knipperlichten gedaan?

D3nnis

mark_82

ik had 2 optie's in gedachten. Of de oranje kabels (dat zijn bij mij,de knipperlicht kabels) naar de alarm knop toe leiden. Of rechtstreeks naar je knipperl licht hendel.

Ik heb ze aangesloten op de knipper licht hendel. De draadjes door geknipt, kroonsteentje der tussen. En klaar ben je.

Doen bij je de knipper lichten het niet dan?

D3nnis

jawel heb ze rechts streeks aan gesloten om me zijknipperlichten.

D3nnis

mark_82

Als ik jou was, zou ik ze op de knipperlicht hendel aansluiten. Dan gaan je knipper lichten mee knipperen, ziet der vet uit  ;)

D3nnis

mark_82

oww.. Omdat je zei, dat je ze op je zij knipperlichten had aangesloten. Dacht ik alleen diegene die op zijkant zitten  :D

D3nnis

haha oke,hoelabg ben je er nou bezig mee geweest?

mark_82

2 avondjes. Het was vroeg donker, dus een bouwlampje der op. Maakte het niet echt gemakkelijker.
En jij?