Shadow

Gestart door Black_Shadow, 27 maart 2017, 12:25:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Black_Shadow

Citaat van: .maarten op 22 oktober 2017, 17:45:49
Ja dat knopje wat je in de middenconsole zit zitten aan de linkerkant lijkt op het knopje voor stoelverwarming. Ik gok dat de bestuurdersstoel daarvan inderdaad stoelverwarming heeft.

Het is echt absurd hoeveel opties ze daar hebben. Zonde dat we dat hier niet hebben. Importeren hoeft nog niet eens:P Gewoon alles eruit draaien aan kabelbomen en opties:P
Ja, dat bedoelde ik ook. De hele auto importeren heeft nu niet zo veel zin.

Meer de onderdelen importeren, iets goedkoper. En je hebt er nog een leuk klusje aan.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


.maarten

Mocht je gaan dan heb ik nog wel belang bij een hele lijst:P En ik denk dat ik niet de enige ben.


Black_Shadow

Citaat van: .maarten op 22 oktober 2017, 17:52:26
Mocht je gaan dan heb ik nog wel belang bij een hele lijst:P En ik denk dat ik niet de enige ben.
Hahaha, ik denk dat ik tegen die tijd even een vrachtauto huur.

Maar t zal nog wel even duren voordat ik dit ga doen.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


.maarten

Laat maar weten als je gaat O0

Bramk11

Citaat van: .maarten op 22 oktober 2017, 17:13:06
Volgens mij was dashboarddimmer een prefacelift optie.

Maar dat ziet er ook anders uit. Das een wieltje waar je aan kunt draaien.
Zo zit dat er uit:

Ja die heb ik in mijn prefacelift zitten maarten

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk


Milo

Ha, wel grappig dat al deze extra opties er zijn, nooit geweten eigenlijk :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Black_Shadow

Citaat van: Milo op 28 oktober 2017, 09:21:33
Ha, wel grappig dat al deze extra opties er zijn, nooit geweten eigenlijk
Persoonlijk wist ik wel dat de March ontzettend luxe kon zijn. Maar had niet verwacht dat er koplampsproeiers en stoelverwarming in zat.

Tevens heb ik laatst in officiƫle garage boekjes zitten kijken, Waar een draadje naar het spiegelglas op getekend was, reden voor mij om even verder te kijken. Voor wat ik zo heb gezien, zijn er dus ook verwarmde spiegels geleverd. (Zie foto's).

Verder heb ik de afgelopen tijd nog een pre-facelift met koplamp-wissers gevonden, maar twijfel ik of dit origineel is, aangezien de auto enigzins gemodificeerd is.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


.maarten

Ja verwarmde spiegels zijn optie. Net als electrische verwarmde en inklapbare spiegels ook een optie was.

Black_Shadow

Citaat van: .maarten op 28 oktober 2017, 10:34:47
Ja verwarmde spiegels zijn optie. Net als electrische verwarmde en inklapbare spiegels ook een optie was.
Die heb ik dan weer niet gevonden in het boekje.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


.maarten

Ik ben ze wel eens tegen gekomen op Japanse sites.
Dat inklapbare was een Japanse optie.


.maarten

Het koplampsproeisysteen zit ook op Primera's mocht je het in willen bouwen. En die zijn wel in Nederland geleverd met deze optie.

Black_Shadow

Citaat van: .maarten op 28 oktober 2017, 12:26:29
Het koplampsproeisysteen zit ook op Primera's mocht je het in willen bouwen. En die zijn wel in Nederland geleverd met deze optie.
Goed om te weten! Scheelt een hoop.

Wel vrees ik dat ik eerst wat anders aan de koplampen mag doen. Ik vermoed dat een van de koplampstellers de geest gegeven heeft gisteren.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Black_Shadow

Vandaag weer de nodige uurtjes aan Shadow besteed...

Laatst kwam ik er achter dat Halloween voor mij al vroeg begon, remmen liepen vast, tijdens het rijden. En de koplampverstelling die begon te spoken.

Vandaag het eerste probleem opgelost. Voor een groot gedeelte.

De remmen, deze waren er wel aan toe. Op de foto's hieronder de reden, ik ga er geen woord aan vuil maken.
Moet er wel bij zeggen, dat de rest net niet zo erg was.

Nu zijn deze weer helemaal mooi en nieuw en remmen weer. Zo goed heeft hij in mijn bezit nooit geremd.

Voor nu is Shadow er dus klaar voor, voor de meeting op 12 November!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Black_Shadow

Vandaag even bij de sloop geweest, het nodige aan zooi gehaald. Tevens een koplamp van een Micra gesloopt, puur om te kijken hoe het zit. Daar ben ik vastgelopen op een onderdeeltje die de koplamp in zn plaats houd.

Hoe krijg je dat ding los, zonder de boel te slopen?

De koplamp is op de foto al wel gesneuveld, omdat ik een iets duidelijkere foto van dit onderdeeltje wou hebben.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Alexander

Volgens mij gewoon flink sjorren tot ie los is?