Shadow

Gestart door Black_Shadow, 27 maart 2017, 12:25:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Black_Shadow

Hey allemaal,

Een tijdje geleden heb ik dit account aangemaakt, maar had nog geen tijd/zin om mij voor te stellen. Bij deze!

Ik ben Edgar, de trotse eigenaar van 'Shadow'. Een Nissan Micra k11 1.0 Trend uit '01.



Shadow is een cadeautje wat ik heb gekregen van mijn ouders, voor mijn rijbewijs.
Hier en daar heeft 't beestje een deukje en een krasje. Maar goed, iedereen heeft littekens, toch?
Wel moet ik toegeven dat ik hem graag zou willen opknappen, dat verdiend 'ie wel!

In het afgelopen jaar heeft Shadow er een beetje luxe bij gekregen;
-Kofferbak en Benzineklep ontgrendeling van binnen uit.
-h4 Xenon (6000k)
-USA indicators (WIP)
-Trekhaak (WIP)
-Luidsprekers in de hoedenplank
-Parkeersensoren (China)



Verder ga ik niet al te veel aanpassen aan Shadow, omdat ik het beestje mooi vindt zoals 'ie is! Maar luxe gaat er altijd in! ;)

Indien er vragen zijn: Stel ze gerust!

Update (2017-03-27 13:21)

Was van plan er nog een fotootje erbij te zetten, maar kon hem niet vinden.


Dino

Welkom nette micra zo!

Paapz0r

Welkom, ziet er goed uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Jeroen330


Milo

Mooi Micra'tje zo! Geniet van je eerst auto!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

Welkom !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Herkieeee

Hoe was die koffer/tankklepontgrendeling inbouwen? Beetje goed te doen? Heb ook alles ervoor liggen maar nog geen tijd/zin gehad...

Black_Shadow

Thanks allemaal voor de leuke reacties!

Citaat van: Herkieeee op 27 maart 2017, 15:29:13
Hoe was die koffer/tankklepontgrendeling inbouwen? Beetje goed te doen? Heb ook alles ervoor liggen maar nog geen tijd/zin gehad...

Het is niet moeilijk om te installeren. Wel moet je aan de bestuurderskant ff de stoel eruit halen om overal fatsoenlijk bij te kunnen.

Black_Shadow

Mijn vader vertelde mij net dat mijn moeder 19 jaar geleden een micra k10 bezat, hier heb ik een half jaar in mee mogen rijden.




Helaas staat de auto niet meer op dit kenteken. Dus geen idee of 'ie nog bestaat.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Milo

Ahhh, de nostalgie. Heerlijk! Wat een geweldig auto'tje is het toch ook he (mijn eerste auto :D )
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Black_Shadow

Citaat van: Milo op 27 maart 2017, 16:53:40
Ahhh, de nostalgie. Heerlijk! Wat een geweldig auto'tje is het toch ook he (mijn eerste auto :D )
Ik heb er helaas niet zo veel van meegemaakt. Ik was een half jaar oud toen deze micra de deur uit ging. :(

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Paapz0r

Mijn oma heeft ook nog een k10 gereden, een lichte blauwe. Doopnaam 'scheurbakkie' 😅


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Black_Shadow

Citaat van: Paapz0r op 27 maart 2017, 17:05:05
Mijn oma heeft ook nog een k10 gereden, een lichte blauwe. Doopnaam 'scheurbakkie' 😅


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Hahaha, ik vond voor mijn auto de naam 'Shadow' wel geschikt. Maar Scheurbakkie heeft zijn naam waarschijnlijk met een reden gekregen. 😂

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


.maarten

Citaat van: Herkieeee op 27 maart 2017, 15:29:13
Hoe was die koffer/tankklepontgrendeling inbouwen? Beetje goed te doen? Heb ook alles ervoor liggen maar nog geen tijd/zin gehad...

Heel goed te doen. Let wel op dat je een gat moet boren voor de hendel. Daar ben je even een geschikte boor voor nodig. Zie ook de How to.

Black_Shadow

Citaat van: .maarten op 27 maart 2017, 17:39:19
Citaat van: Herkieeee op 27 maart 2017, 15:29:13
Hoe was die koffer/tankklepontgrendeling inbouwen? Beetje goed te doen? Heb ook alles ervoor liggen maar nog geen tijd/zin gehad...

Heel goed te doen. Let wel op dat je een gat moet boren voor de hendel. Daar ben je even een geschikte boor voor nodig. Zie ook de How to.
Dat gat boren... die was ik inderdaad even vergeten. Vergeet het schroefdraad niet!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk